Юридические услуги от компании Наказ

Юридичний блог

Реєстрація права власності на землю Київ

Переоформлення права власності на землю

Реєстрація права власності на землю

всього за 2500 грн
  • ціна - 2500 грн.
  • термін - 5 робочих днів
  • підготовка заяви
  • контроль готовності документів
  • подача\отримання документів
  • Київ і Київська область

Документи

  • паспорт і інн код
  • правовстановлюючий документ
  • технічний паспорт на об'єкт нерухомості
  • виписка з ДЗК для земельної ділянки

Залиште заявкувже зараз!

Для початку розберемося з двома поняттями, які часто плутають: «державна реєстрація земельної ділянки» і «державна реєстрація прав на земельну ділянку».

Реєстрація земельної ділянки – це внесення до земельного кадастру інформації про земельну ділянку та присвоєння їй кадастрового номера.

Реєстрація права власності та права користування на земельні ділянки - це офіційне підтвердження таких юридичних фактів, як виникнення і припинення права, а також перехід прав.

Згідно із законодавством, в земельних відносинах право власності, як і право користування, набувається в результаті проходження державної реєстрації таких прав.

Для того щоб власник або користувач міг безперешкодно розпоряджатися земельною ділянкою, він повинен зареєструвати своє право. При укладанні угод міни або купівлі-продажу, при вступі в спадщину, при даруванні, при здачі землі в оренду, при отриманні дозволу на будівництво разом з правовстановлюючим документом необхідно пред'явити свідоцтво про державну реєстрацію прав на землю.

Державна реєстрація права власності та права користування на земельні ділянки проводиться при подачі таких правовстановлюючих документів:    

  • цивільно-правові договори (договір оренди, купівлі-продажу, міни, дарування);    
  • свідоцтво про право на спадщину;    
  • свідоцтво про право власності;    
  • державний акт на право власності;    
  • державний акт на право постійного користування;    
  • рішення суду;    
  • інші документи, що підтверджують перехід, виникнення або припинення прав на землю.  

Процедура державної реєстрації складається з наступних етапів:    

  • перевірка документів;    
  • прийняття рішення про реєстрацію, якщо не знайдені причини для призупинення реєстрації або для відмови в реєстрації;    
  • здійснення запису до Державного реєстру прав;    
  • видача свідоцтва про право власності (у випадках, передбачених законом).  

Наша компанія проводить консультації в питаннях реєстрації прав на землю. Досвід і висока кваліфікація наших співробітників допоможуть вам прискорити процедуру проходження державної реєстрації. Для подачі реєстратору подають такі документи:    

  • копія паспорта та ідентифікаційного коду;    
  • копія свідоцтва про держреєстрацію та довідка з статистики (для юридичної особи)    
  • правовстановлюючий документ.
  •   

Обговорення і відгуки (0)