Юридические услуги от компании Наказ

Юридичний блог

Реєстрація і присвоєння поштової адреси об'єкту нерухомості

Сама по собі процедура поки що не має чіткого правового регулювання й у багатьох дрібних деталях залежить від місцевого органа, наділеного правом присвоєння поштової адреси об'єкту нерухомості, яким є відповідне управління містобудування й архітектури. Такий недолік з боку законодавця дає підґрунтя для деяких бюрократичних процесів, спрямованих на затягування часу виконання всіх процедурних моментів.

Але всі територіальні органи слідують основним загальнодержавним вимогам, які вже сформувалися в даній сфері діяльності з благоустрою населених пунктів.

Порядок роботи:

Консультація: зателефонувати нашим спеціалістам для запису на консультацію або оформити замовлення, написавши нам на електронну пошту.
Оформлення: довіреностей на нашого спеціаліста.
Термін: 1 місяць.
Результат: Копія розпорядження райдержадміністрації про присвоєння поштової адреси.
Доставка: отримати готовий документ ви зможете в нашому офісі або оформити доставку кур’єром.

До об'єктів, яким може бути привласнена поштова адреса, відносяться:

  • житлові багатоквартирні будинки;
  • індивідуальні житлові будинки;
  • жилим будинкам садового типу;
  • індивідуальні дачні та садові будинки;
  • виробничі будинки;
  • гаражі й паркінги;
  • земельні ділянки, на які вже затверджена містобудівна документація.

Порядок присвоєння поштової адреси

Крок 1.

Подати документи до відповідного Центру надання адміністративних послуг

Крок 2.

Розгляд документів в ЦНАП протягом 30 робочих днів

Крок 3.

Отримати копію розпорядження про присвоєння поштової адреси

На період будівництва об'єкту може бути присвоєна тимчасова або попередня адреса. Для цього власник ділянки (або користувач земельною ділянкою на інших підставах) подає в територіальний орган заяву і додає до неї наступні документи:

  • документ, який підтверджує особистість заявника, якщо їм є фізична особа, або копію свідоцтва про державну реєстрацію для юридичної особи;
  • документ, що підтверджує права на конкретну земельну ділянку;
  • проектну документацію на об'єкт будівництва, яка вже була затверджена;
  • довідку про сплату пайової участі при необхідності
  • копія технічного паспорту об’єкта нерухомості;
  • копія виконавчого (контрольно - геодезичного) знімання, зареєстрованого в містобудівному кадастрі.

Якщо поштову адресу необхідно привласнити вже побудованому будинку, до цих документів подається акт про введення в експлуатацію. Цей документ також є приводом для переведення попередньої адреси в розряд поштової по закінченні будівництва, що робиться шляхом затвердження остаточної адреси територіальним органом.

Причиною відмови в реєстрації поштової адреси будівництву може бути подача неповного комплекту документів або вміст у них недостовірних відомостей.

Фахівці нашої компанії допоможуть вам уникнути бюрократичних перешкод і зареєструвати поштову адресу швидко й без зайвих проблем. Завдяки досвіду роботи в даній сфері й знанню системи зсередини, ми зможемо помітно прискорити всю процедуру й уникнути відмови в одержанні адреси через здирницькі настрої серед чиновників.

Обговорення і відгуки (12)

Наталія
12.07.2019 22:03

Доброго дня. Підкажіть будь-ласка чи обов'язкова згода співвласника будинку коли реєструєш номер будинку. Наприклад спільний 27 а ми хочем 27а.

Ніна
10.05.2019 22:15

Доброго дня! Дайте пораду будь ласка,в кооперативі є заява від покійного про вступ до кооператива,є протокол про прийняття і садова книжка.а також сплачені внески.Голова сад.тов. дала довідку про те що покійний був членом сад.тов. Проте сільрада відмовляється дати довідку про те що ділянка на момент смерті була в аренді покійного,а видає на попереднього покійного від якого отримав права на дачний будинок. мотивуючи .що в них нема від сад тов інформаціі..... При тім,що була заява на приватизацію ділянки від покійного ,але дозвіл був наданий вже після смерті покійного,і сільрада відмінила рішення про надання дозволу.Будинок введений в еспллуатацію до 1985 року. Справа в Вінниці,порадьте що робити. Для оформлення тех.паспорта в БТІ потрібна довідка з сільради .щоб мати можливість зареєструвати на покійного і вже потім на його спадкоємця.

Ruslan
25.04.2019 19:28

Чи можна отримати поштову адресу на фермерську садибу будівництво якої заплановано згідно ЗУ Про фермерські господарства на землі що знаходиться поза населеним пунктом з цільовим призначенням: для ведення особистого селянського господарства, фермерського господарства?

Анатолій
14.03.2019 22:34

Як присвоїти почтову адресу будівлі храму, який знаходиться в межах населеного пункта, і якщо ніяких документів на будівлю немає?