Бесплатная консультация

Бесплатная консультация

Спасибо!

Не выключайте, пожалуйста, свой телефон. Мы скоро перезвоним вам. До связи :)
Закрыть
Консультант Ганна Гайдукова
Ганна Гайдукова (063) 440 39 03 Зворотній дзвінок

Зміна видів діяльності КВЕД 2012

Зміна видів діяльності підприємства ТОВ, ПП, ФОП, СПД

Зміна видів діяльності КВЕД 2012 Зміна видів діяльності підприємства ТОВ, ПП, ФОП, СПД

1450 грн 2400 грн оформлення за 2-3 дні
директор засновник КВЕД назва адреса стат. капітал
строк 2-3 дня 2-3 дня 2-3 дня 2-3 дня 2-3 дня 2-3 дня
держ. мито 500 грн 500 грн 500 грн 500 грн 500 грн 500 грн
нотаріус 230 грн 630 грн 230 грн 630 грн 630 грн 630 грн
послуги 1450 грн 1950 грн 1450 грн 1950 грн 1950 грн 1950 грн
сумма 2180 грн 3080 грн 2180 грн 3080 грн 3080 грн 3080 грн
  • довідка статистики, довідка з податкової, зміни в податковій – це додаткові послуги;
  • вартість вказана з урахуванням одного засновника і залежить від кількості засновників;
  • вартість вказана для однієї зміни для ТОВ, +500 грн за кожну додаткову зміну (додатковою вважається більш дешева);
  • зміна даних в статуті – нотаріальні послуги: 2 участника 830 грн., 3 участника 1130 грн., 4 участника 1430 грн.
  • зміна директора – нотаріальні послуги: 2 участника 430 грн., 3 участника 630 грн., 4 участника 830 грн.
  • зміна засновника – нотаріальні послуги: Заява+копія 280 грн., 2 участника 830 грн. + заяви, 3 участника 1130 грн. + заяви, 4 участника 1430 грн. + заяви. Нотаріальний договір 1500 грн. + 1% від ціни продажу;
  • зміна КВЕД (ТОВ) – нотаріальні послуги: 2 участника 430 грн., 3 участника 630 грн., 4 участника 830 грн.;
  • зміна назви – нотаріальні послуги: 2 участника 830 грн., 3 участника 1130 грн., 4 участника 1430 грн.;
  • зміна юридичної адреси – нотаріальні послуги: 2 участника 830 грн., 3 участника 1130 грн., 4 участника 1430 грн.;
  • зміна статутного капіталу – нотаріальні послуги: 2 участника 830 грн., 3 участника 1130 грн., 4 участника 1430 грн.;
  • вигодоодержувач – 2 дні, 500 грн держ. збір, 950 грн наші послуги, разом 1450 грн;
  • зміна статуту – держ. збір 500 грн, нотаріус 630 грн, послуги 1950 грн, разом 3080 грн;
  • зміна даних ФОП (виписка) – 2-3 дні, 1420 грн (послуги 950 грн, 170 грн. держ мито і 300 грн, доручення і нотар. копія);
  • зміна КВЕД ФОП – 2-3 дні, 1250 грн (послуги 950 грн + 300 грн);
  • оформити довіреність клієнт може у будь-якого нотаріуса, але строго з наданими нами зразками;
  • додатково оплачується – термінова підготовка документів (протягом робочої доби) за подвійним тарифом;
  • більш детально зі змістом послуг та їх вартістю можна ознайомитися в прайс-листі.

Як замовити послугу?

Для замовлення послуги достатньо скористатися формою замовлення або відправити на нашу пошту Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. :
1. Назва підприємства;
2. Що необхідно (хочу замінити КВЕД);
3. Контактний номер телефону (мобільний)

4. Документи:

Для юр. осіб:

  • Форма 4 - ставимо печатку і підпис - не заповнюється, без дати (шаблон для скачування);
  • Довіреність - 2 шт. (шаблон для скачування).
  • Оригінал довідки з Статистики (замість буде видана нова і стара з відміткою).
  • По готовності повідомте на пошту Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. або за телефонами в контактах .

Для фіз. осіб:

  • Форма 11 - ставимо печатку і підпис - не заповнюється, без дати (шаблон для скачування);
  • Довіреність - 2 шт. ( шаблон для скачування ).
  • Копія Св. про реєстрацію або Виписка.
  • По готовності повідомте на пошту Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. або за телефонами в контактах .

КВЕД

    З КВЕД стикаються всі новостворювані юридичні особи і підприємства, при відкритті яких необхідно обрати до шести видів діяльності і вказати їх при проведенні державної реєстрації. Дані про види діяльності будуть занесені державним реєстратором до Єдиного реєстру, а також будуть вказані у вашій довідці статистики.

    Слід пам'ятати, що здійснювати свою діяльність юридичні та фізичні особи - підприємці зобов'язані у відповідності з тими видами діяльності, які були заявлені. За дотриманням даного правила будуть особливо пильно стежити податкові органи.

ВАЖЛИВО!

     Важливо знати, що для юридичних осіб заявлені види діяльності повинні бути обов'язково згадані в статуті підприємства.
З 1 січня 2012 року набув чинності новий КВЕД 2012, який відповідає європейським стандартам, у зв'язку з чим всі юридичні і фізичні особи - підприємці зобов'язані до кінця 2012 року замінити коди видів діяльності, зазначені в довідках статистики.
Можливо, вам буде цікаво знати, що тепер коди стануть чотиризначними, а їх найменування в ряді випадків значно змінилися.
Враховуючи, що автоматичної заміни кодів видів діяльності не допускається, слід в обов'язковому порядку провести зміни КВЕД 2012.

Для заміни кодів у юридичних осіб вам буде потрібно наступні документи:

  • попередня довідка статистики, замість якої вам видадуть нову довідку (оригінал);
  • реєстраційна картка Форма 4;
  • довіреність 2 шт.

Для заміни кодів у фізичних осіб-підприємців вам потрібні такі документи:

  • свідоцтво про державну реєстрацію або виписка (копія);
  • попередня довідка статистики, замість якої вам видадуть нову довідку (якщо є);
  • реєстраційна картка Форма 11;
  • довіреність 2 шт.

Змінити коди економічної діяльності Вам необхідно, перш за все:

  • для того, щоб ваші установчі документи відповідали чинному законодавству України;
  • для надання нових даних в податкову інспекцію, так як саме податкові органи будуть контролювати правильність зазначення коду діяльності, адже від цього у відповідності до вимог Податкового кодексу України буде залежати ваш спосіб оподаткування;
  • для подальшого надання даних в органи, що видали вашому підприємству ліцензії, дозволу на здійснення певних видів діяльності.

     Звичайно ж, зміна кодів діяльності не обов'язково залежить від введення нового КВЕД 2012, можливо, ви захочете просто змінити профіль діяльності вашого підприємства. При цьому пакет наданих документів буде тим же.
Враховуючи, що в 2012 році зміна видів діяльності викликає деякий ажіотаж, черги в коридорах державних реєстраторів та органів статистики неабиякі.

ЗВЕРТАЙТЕСЯ!

     Пропонуємо вам уникнути неприємних моментів, пов'язаних з простоюванням в чергах, вивченням нових кодів і заповненням необхідних реєстраційних форм та інших документів. Наші фахівці зроблять цю не саму цікаву роботу за вас. 
     Наша компанія спеціалізується на наданні послуг подібного роду, у зв'язку з чим наші працівники мають величезний досвід у сфері надання реєстраційних послуг.
Крім того, ви отримаєте кваліфіковану допомогу наших фахівців при виборі нових кодів діяльності, формуванні пакета документів, заповненні відповідних форм, а також зможете отримати відповіді на всі ваші запитання з приводу нового КВЕД 2012.
     Думаємо, вас також зацікавить наша пропозиція тим, що ви зможете отримати довідку статистики з новими кодами КВЕД, не виходячи з будинку або офісу і не відриваючись від більш важливих справ. Для цього варто лише подзвонити нашим фахівцям, і вважайте, що довідка вже у вас в руках. Звертайтеся в нашу компанію, і ви зможете на власному досвіді переконатися в надійності і якості надаваних нами послуг.

Ви не хочете витрачати свій час?

Просто зателефонуйте нам:
  • 1) Ми проконсультуємо Вас.
  • 2) Знайдемо оптимальну «схему» для оформлення вашого документу.
  • 3) Ви, залишаючись на своєму робочому місці або в затишному кріслі вдома, отримаєте ваш документ прямо в руки.
Будемо раді допомогти вам з легкістю подолати бюрократичні труднощі і без проблем отримати необхідний документ.
(044) 360-16-48
ПН-ПТ 09:00-19:00 СБ 11:00-17:00
 Комментарии

Отзывы (2)

Наталья 23.01.2014 15:41

Смена директора на предприятии.?

Цитировать

Ульяна 23.01.2014 15:46

Доброго дня. Для оформлення заявки Вам необхідно надіслати нам на електронну адресу заявку у формі листа. У листі вкажіть назву підприємства, код ЄДРПОУ та Ваші контакти. Дякуємо

Цитировать

Добавить комментарий