Юридические услуги от компании Наказ
Пн-Пт 09:00 - 19:00
Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Зміна видів діяльності КВЕД 2012

Зміна видів діяльності підприємства ТОВ, ПП, ФОП, СПД

 Назва послугиТерміниЦіна (грн.)
Зміна КВЕД від 2 робочих днів 395

*Додатково оплачується:

  1. державне мито - 450 грн.
  2. підбір КВЕД - 200 грн.
 
замовити

Приклад заповнення форми 4

Приклад заповнення форми 11

Як замовити послугу?

Для замовлення послуги достатньо скористатися формою замовлення або відправити на нашу пошту Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. :
1. Назва підприємства;
2. Що необхідно (хочу замінити КВЕД);
3. Контактний номер телефону (мобільний)

4. Документи:

Для юр. осіб:

  • Форма 4 - ставимо печатку і підпис - не заповнюється, без дати (шаблон для скачування);
  • Довіреність - 2 шт. (шаблон для скачування).
  • Оригінал довідки з Статистики (замість буде видана нова і стара з відміткою).
  • По готовності повідомте на пошту Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. або за телефонами в контактах .

Для фіз. осіб:

  • Форма 11 - ставимо печатку і підпис - не заповнюється, без дати (шаблон для скачування);
  • Довіреність - 2 шт. ( шаблон для скачування ).
  • Копія Св. про реєстрацію або Виписка.
  • По готовності повідомте на пошту Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. або за телефонами в контактах .

КВЕД

    З КВЕД стикаються всі новостворювані юридичні особи і підприємства, при відкритті яких необхідно обрати до шести видів діяльності і вказати їх при проведенні державної реєстрації. Дані про види діяльності будуть занесені державним реєстратором до Єдиного реєстру, а також будуть вказані у вашій довідці статистики.

    Слід пам'ятати, що здійснювати свою діяльність юридичні та фізичні особи - підприємці зобов'язані у відповідності з тими видами діяльності, які були заявлені. За дотриманням даного правила будуть особливо пильно стежити податкові органи.

ВАЖЛИВО!

     Важливо знати, що для юридичних осіб заявлені види діяльності повинні бути обов'язково згадані в статуті підприємства.
З 1 січня 2012 року набув чинності новий КВЕД 2012, який відповідає європейським стандартам, у зв'язку з чим всі юридичні і фізичні особи - підприємці зобов'язані до кінця 2012 року замінити коди видів діяльності, зазначені в довідках статистики.
Можливо, вам буде цікаво знати, що тепер коди стануть чотиризначними, а їх найменування в ряді випадків значно змінилися.
Враховуючи, що автоматичної заміни кодів видів діяльності не допускається, слід в обов'язковому порядку провести зміни КВЕД 2012.

Для заміни кодів у юридичних осіб вам буде потрібно наступні документи:

  • попередня довідка статистики, замість якої вам видадуть нову довідку (оригінал);
  • реєстраційна картка Форма 4;
  • довіреність 2 шт.

Для заміни кодів у фізичних осіб-підприємців вам потрібні такі документи:

  • свідоцтво про державну реєстрацію або виписка (копія);
  • попередня довідка статистики, замість якої вам видадуть нову довідку (якщо є);
  • реєстраційна картка Форма 11;
  • довіреність 2 шт.

Змінити коди економічної діяльності Вам необхідно, перш за все:

  • для того, щоб ваші установчі документи відповідали чинному законодавству України;
  • для надання нових даних в податкову інспекцію, так як саме податкові органи будуть контролювати правильність зазначення коду діяльності, адже від цього у відповідності до вимог Податкового кодексу України буде залежати ваш спосіб оподаткування;
  • для подальшого надання даних в органи, що видали вашому підприємству ліцензії, дозволу на здійснення певних видів діяльності.

     Звичайно ж, зміна кодів діяльності не обов'язково залежить від введення нового КВЕД 2012, можливо, ви захочете просто змінити профіль діяльності вашого підприємства. При цьому пакет наданих документів буде тим же.
Враховуючи, що в 2012 році зміна видів діяльності викликає деякий ажіотаж, черги в коридорах державних реєстраторів та органів статистики неабиякі.

ЗВЕРТАЙТЕСЯ!

     Пропонуємо вам уникнути неприємних моментів, пов'язаних з простоюванням в чергах, вивченням нових кодів і заповненням необхідних реєстраційних форм та інших документів. Наші фахівці зроблять цю не саму цікаву роботу за вас. 
     Наша компанія спеціалізується на наданні послуг подібного роду, у зв'язку з чим наші працівники мають величезний досвід у сфері надання реєстраційних послуг.
Крім того, ви отримаєте кваліфіковану допомогу наших фахівців при виборі нових кодів діяльності, формуванні пакета документів, заповненні відповідних форм, а також зможете отримати відповіді на всі ваші запитання з приводу нового КВЕД 2012.
     Думаємо, вас також зацікавить наша пропозиція тим, що ви зможете отримати довідку статистики з новими кодами КВЕД, не виходячи з будинку або офісу і не відриваючись від більш важливих справ. Для цього варто лише подзвонити нашим фахівцям, і вважайте, що довідка вже у вас в руках. Звертайтеся в нашу компанію, і ви зможете на власному досвіді переконатися в надійності і якості надаваних нами послуг.

Ви не хочете витрачати свій час?

Просто зателефонуйте нам:
  • 1) Ми проконсультуємо Вас.
  • 2) Знайдемо оптимальну «схему» для оформлення вашого документу.
  • 3) Ви, залишаючись на своєму робочому місці або в затишному кріслі вдома, отримаєте ваш документ прямо в руки.
Будемо раді допомогти вам з легкістю подолати бюрократичні труднощі і без проблем отримати необхідний документ.
(044) 360-16-48
ПН-ПТ 09:00-19:00 СБ 11:00-17:00

Добавить комментарий

  • Введите код с картинки (если не можете прочитать код, смените картинку кнопкой «Не могу рассмотреть код»)

    Защитный код
    Обновить
 Комментарии

Отзывы (2)

Наталья 23.01.2014 15:41

Смена директора на предприятии.?

| | Цитировать

Ульяна 23.01.2014 15:46

Доброго дня. Для оформлення заявки Вам необхідно надіслати нам на електронну адресу заявку у формі листа. У листі вкажіть назву підприємства, код ЄДРПОУ та Ваші контакти. Дякуємо

| | Цитировать

Компания НАКАЗ не может гарантировать 100% оформление заказанных документов, если клиентом не предоставлен полный комплект документов и информации в установленные сроки, решение и сроки выдачи документов зависят от соответствующих государственных органов и законов Украины. Государственные органы могут потребовать дополнительные документы в зависимости от особенностей и ситуации конкретного клиента. Оплата государственных пошлин и сборов осуществляется до или в момент подачи документов и в случае отказа не возвращаются. В свою очередь компания НАКАЗ прикладывает максимум усилий и опыта, чтобы повысить ваши шансы и сроки получения заказанной вами услуги до максимально высокого уровня по сравнению с самостоятельной подачей. Цены, указанные на сайте, не являются ни рекламой, ни офертой, как правило, указана минимальная стоимость услуги. Компания НАКАЗ не участвует в коррупционных и незаконных схемах, не рекомендует этого клиентам и не принимает заведомо незаконные заказы. Всю ответственность за предоставленные в компанию данные для работы несет клиент. Мы работаем только в правовом поле законодательства Украины.

Ваш юрист Адвокат Юрист Мария Пилипчук юрист, юридические услуги Опыт: 5 лет (063) 440 39 03

Последние комментарии:

  1. Максим 20.01.2017 18:00

    Довідка про несудимість в Києві

    Спасибо , каких либо запретов на выезд за границу никогда не было,выслал запрос в NVC.
     
  2. НАКАЗ 20.01.2017 12:47

    Налогообложение СПД

    В расходы акцизный налог не включается. ПКУ Стаття 177.4. "До переліку витрат, безпосередньо пов’язаних ...
     
  3. НАКАЗ 20.01.2017 12:46

    Налогообложение СПД

    Добрый день, Сергей! Да, в доход не включается акцизный налог. ПКУ Стаття 177.3.1. "Не включаються ...
     
  4. Сергей 20.01.2017 12:19

    Налогообложение СПД

    И еще попутный вопрос к Вам,Ксения.Это по исходящему акцизу для розницы я спросил.А как же быть с ...
     
  5. Сергей 20.01.2017 12:00

    Налогообложение СПД

    Здравствуйте,Ксения.Возник один вопрос в связи с последними "покращеннями" в налоговом законодательстве.
     
  6. Дмитро 20.01.2017 11:39

    МРЕВ Києва адреси та години роботи

    Які документи треба щоб зарегиструвати легковий причеп (новий),скільки це коштуватиме,як льготи діють ...