Бесплатная консультация

Бесплатная консультация

Спасибо!
Не выключайте, пожалуйста, свой телефон. Мы скоро перезвоним вам. До связи :)
Закрыть
Консультант Ганна Гайдукова
Ганна Гайдукова (063) 440 39 03 Зворотній дзвінок

Закриття ФОП (ПП)

Закриття ФОП (ПП) - працюємо по всій Україні

Чому ми:
  1. Повна Ліквідація ФОП у т.ч. в ДФС
  2. Зрозуміла вартість, етапи та терміни
  3. Ми - велика юридична компанія - це завжди спокійніше ніж "знайомий юрист"
 
Бюджет
(запис про припинення)
4850 грн
Стандарт
(активна
ліквідація)
від 19850 грн
Преміум
(пошук
рішень)
від 28000 грн
термін
2 р.д.
до 1 року
до 1 року
Консультація
Повідомлення державного реєстратора про ліквідацію ФОП
Реєстраційна заява про припинення
Нотаріальна Довіренність
Повідомлення ДПІ та ПФУ про початок процедури ліквідації
Відмова від єдиного податку
Закриття рахунків в установах банків
контроль зняття з обліку
подання скарг
дзвінки на гарячу лінію
візити в податкову
контроль направлення ДПІ державному реєстратору відомостей за формою 30-ОПП про відсутність заборгованості
Попередня звірка по податках і зборах в ДФС
контроль зняття з обліку
подання скарг
дзвінки на гарячу лінію
візити в пенсійни фонд
Основних засобів
Правила проведення первинної документації
Нарахування амортизації
Нарахування і сплата податків
Відповідність сформованих данних до поданої звітності
Перевірка дебіторської і кредиторської заборгованності
Трудові книжки
Накази
Штатний розклад
Особова картка
Накази про звільнення
Видача трудових книжок
Розрахунок з працівниками
Відновлення\Подача звітності
Заповнення книги доходів і витрат
Відновлення первинної документації
Пошук не стандартних рішень
 

Замовити

 

Замовити

 

Замовити

 
  • * термін і вартість аудиту залежить від об'єму документообороту, звітності і кількості операцій;
  • * вартість заповнення книги доходів і витрат залежіть від кількості записів в ній
  • * вартість вказана з урахуванням відсутності діяльності за три роки, один найманий працівник;
  • * вартість вказана за Наявності всієї первинної документації;
  • * вартість вказана за умови корректно поданої звітності та сплати податків;
  • * вартість залежить від необхідності проведення аудиторскої, документальної перевірки;
  • * вартість залежить від річного обороту, кількості операцій на місяц, наявність філій та відокремленних підрозділів, кількість співробітників, територіальне розташування підрозілів);
  • * вартість залежить від стану документів які підлягають перевірці, рівень автоматизації обліку;
Як ми працюємо
Консультація
Вибір пакета
Оплата
Підготовка
Обслуговування
Інформування

Ліквідація СПД

У процесі ліквідації СПД обов'язковими є зняття з обліку в державній фіскальнії службі, отримання документів, які підтверджують факт відсутності заборгованості СПД і реєстрація припинення діяльності СПД.

Послуги нашої компанії з ліквідації СПД включають в себе:

  • Консультаційні послуги щодо процесу ліквідації СПД;
  • Збір і підготовка всіх необхідних при ліквідації СПД документів:
  • Оплата всіх обов'язкових державних зборів, які необхідні для ліквідації СПД;
  • Подача всіх необхідних документів до держорганів реєстрації для оголошення про ліквідацію СПД;
  • Подача документів в органи ДФС для отримання акту звірки;
  • Реєстрація ліквідації СПД в держорганах реєстрації.

Для ліквідації вашого СПД нам необхідні наступні документи:

  • Виписка СПД;
  • Оригінал повідомлення з Пенсійного фонду;
  • Печатка (якщо така є);
  • Оригінал Свідоцтва платника Єдиного податку (якщо таке є);
  • Квитанції про сплату податків за останні 3 роки роботи підприємства;
  • Оригінали всіх поданих до Податкової інспекції та Пенсійного фонду звітів за весь період роботи;
  • Оригінал довідки 4-ОПП;
  • Книга за формою № 10, зареєстрована в податковій інспекції і заповнена по дату початку ліквідації (якщо така є);
  • Довідка про закриття рахунку в банку, у разі наявності такого;
  • У випадку наявності банківського рахунку - виписка за весь термін його існування;
  • Первинна фінансова документація (накладні, рахунки, акти, квитанції, договори, чеки та інше);
  • Копію сторінок паспорта та ідентифікаційного номера ФОП.

Згідно зі змінами до Закону України, що набрали чинності з 7.7.2014, процедура закриття ФОП значно спрощується. Відтепер для закриття ФОП достатньо всього лише надати держреєстратору за місцем прописки зареєстрованого наступні документи:

  • оригінал паспорта громадянина;
  • форма 12 або картка реєстрації на здійснення держреєстрації припинення діяльності ФОП;
  • довіреність на здійснення операції, якщо ви довірена особа.

У результаті прийняття документів, держреєстратор повідомляє про виконання реєстрації процесу припинення діяльності ФОП. Таким чином, процедура закриття фізособи-підприємця скорочена до одного дня. Раніше дана процедура займала приблизно два з половиною місяці через необхідність подачі держреєстратору довідок 22 -ОПП, 3-ЄСВ та управління ПФ, не раніше ніж через 2 місяці з моменту публікації повідомлення про ліквідацію.

Процедура перевірки Пенсійним фондом та податковою в даній ситуації не зазнала жодних змін і, як і раніше, подача держреєстратору форми про припинення діяльності ФОП є приводом для проведення позапланових перевірок правильності сплати та нарахування внесків та податків.

У порівнянні зі старими правилами, тепер відпадає необхідність відвідувати інспектора з метою отримання довідок, просто слід відповідати на запити на необхідні документи та роз'яснення - своєчасно.

Такі зміни були прийняті законодавцем зважаючи на розуміння, що після закриття ФОП не перестає існувати фізично, на відміну від юридичної особи, а просто переходить в статус звичайної фізособи.

Український законодавець постійно прагне спростити механізм постановки на облік, а також зняття з обліку осіб, які займаються підприємницькою діяльністю, це відноситься і до процедури ліквідації ФОП. Вважається, що якщо механізми стануть простіше, то більше людей захочуть відкрити свою справу і зробити це легально. За основу беруться схеми, які вже прижилися в розвинених країнах.

Такий підхід не може не радувати. Але декларувати свою лояльність, закріплюючи її на папері, і впроваджувати нові механізми у життя - це не одне й те саме. На все потрібен час.

У перехідний період не завжди зрозуміло, які правила вже перестали діяти і які прийшли на їх заміну. Щоб закрити ПП, необхідно виконати всі вимоги закону, а вони в Україні зазнали деяких змін. Якщо ви хочете зробити це в максимально короткі терміни, і при цьому уникнути додаткових витрат, найнадійнішим способом буде звернення до фахівців нашої компанії, що працюють в даній області. У такому випадку від вас буде потрібна лише довіреність на ведення справ від вашого імені, а наша компанія зробить закриття ПП під ключ, зробивши наступні кроки:

  1. Ми подаємо реєстратору заяву про припинення діяльності ФОП. У заяві в обов'язковому порядку вказується термін, який дається кредиторам, щоб ті змогли нагадати про борг. За законом це два-три місяці, але не більше і не менше.
  2. За цей час ми беремо довідки в органах доходів і зборів, і в ПФУ, про відсутність заборгованості перед бюджетом. За законом такі довідки видаються тільки після проведення контролюючим органом позапланової перевірки.
  3. Якщо ніхто не заявив про борг, у тому числі держоргани, можна сміливо нанести другий візит держреєстратору - тепер йому подається заповнена реєстраційна картка з доданими довідками з ПФУ та податкової. А реєстратор, у свою чергу, вносить інформацію про те, що відбулася ліквідація ФОП до реєстру.

Найскладнішим у цій процедурі є отримання довідок в контролюючих органах. Адже після закінчення процедури ліквідації пред'явити свої претензії  вже не буде до кого. Тому й ПФУ та Міністерство податків і зборів дуже педантично ставляться до проведення перевірки.

Зважаючи на нові зміни законодавства, ФОП може закритися за власним бажанням, вдавшись до принципу мовчазної згоди. Тобто за довідками до держорганів можна і не ходити. Просто дочекатися закінчення строку для пред'явлення кредиторами претензій, і якщо у реєстратора не з'являться відомості, про те, що податкова чи ПФУ не згодні з ліквідацією ПП, вимагати припинення діяльності. На практиці поки що реєстратор, незалежно від місця його знаходження, будь-то Київ або маленьке місто, неохоче йде на такі кроки, і в більшості випадків для примусу реєстратора до внесення запису до ЄДР необхідно звертатися до суду.

Наші фахівці в максимально короткі терміни допоможуть в отриманні всіх необхідних довідок від контролюючих органів. У тих випадках, коли перевірки з податкової для вас вкрай небажані, ми допоможемо знайти вихід із ситуації.

Обговорення і відгуки (5)

Олег
19.09.2014 06:51

СПД зарегистрированый в г.Стрый. Какая стоимость Ваших услуг?

Арсений Салалайко
19.09.2014 07:38

Добрый день Олег.
Мы находимся в Киеве, г. Стрый во Львовской области. Вам нужно обратиться в юридическую организацию поближе к месту регистрации.

Олег
19.09.2014 07:48