Пн-Пт з 09:00 до 19:00

Бесплатная консультация

Бесплатная консультация

Спасибо!
Не выключайте, пожалуйста, свой телефон. Мы скоро перезвоним вам. До связи :)
Закрыть
Консультант Ганна Гайдукова
Ганна Гайдукова (063) 235 08 72

Закриття ФОП (ПП)

Закриття ФОП (ПП) - працюємо по всій Україні

Чому ми:
  1. Повна Ліквідація ФОП у т.ч. в ДФС
  2. Зрозуміла вартість, етапи та терміни
  3. Ми - велика юридична компанія - це завжди спокійніше ніж "знайомий юрист"

Консультація

від 50 usd
Послуга Ціна
Ліквідації від 100 USD
Ліквідації (експрес) від 250 USD

Як ми працюємо
Консультація
Вибір пакета
Оплата
Підготовка
Обслуговування
Інформування

Запишіться на консультацію

Ліквідація СПД

У процесі ліквідації СПД обов'язковими є зняття з обліку в державній фіскальнії службі, отримання документів, які підтверджують факт відсутності заборгованості СПД і реєстрація припинення діяльності СПД.

Послуги нашої компанії з ліквідації СПД включають в себе:

  • Консультаційні послуги щодо процесу ліквідації СПД;
  • Збір і підготовка всіх необхідних при ліквідації СПД документів:
  • Оплата всіх обов'язкових державних зборів, які необхідні для ліквідації СПД;
  • Подача всіх необхідних документів до держорганів реєстрації для оголошення про ліквідацію СПД;
  • Подача документів в органи ДФС для отримання акту звірки;
  • Реєстрація ліквідації СПД в держорганах реєстрації.

Для ліквідації вашого СПД нам необхідні наступні документи:

  • Виписка СПД;
  • Оригінал повідомлення з Пенсійного фонду;
  • Печатка (якщо така є);
  • Оригінал Свідоцтва платника Єдиного податку (якщо таке є);
  • Квитанції про сплату податків за останні 3 роки роботи підприємства;
  • Оригінали всіх поданих до Податкової інспекції та Пенсійного фонду звітів за весь період роботи;
  • Оригінал довідки 4-ОПП;
  • Книга за формою № 10, зареєстрована в податковій інспекції і заповнена по дату початку ліквідації (якщо така є);
  • Довідка про закриття рахунку в банку, у разі наявності такого;
  • У випадку наявності банківського рахунку - виписка за весь термін його існування;
  • Первинна фінансова документація (накладні, рахунки, акти, квитанції, договори, чеки та інше);
  • Копію сторінок паспорта та ідентифікаційного номера ФОП.

Згідно зі змінами до Закону України, що набрали чинності з 7.7.2014, процедура закриття ФОП значно спрощується. Відтепер для закриття ФОП достатньо всього лише надати держреєстратору за місцем прописки зареєстрованого наступні документи:

  • оригінал паспорта громадянина;
  • форма 12 або картка реєстрації на здійснення держреєстрації припинення діяльності ФОП;
  • довіреність на здійснення операції, якщо ви довірена особа.

У результаті прийняття документів, держреєстратор повідомляє про виконання реєстрації процесу припинення діяльності ФОП. Таким чином, процедура закриття фізособи-підприємця скорочена до одного дня. Раніше дана процедура займала приблизно два з половиною місяці через необхідність подачі держреєстратору довідок 22 -ОПП, 3-ЄСВ та управління ПФ, не раніше ніж через 2 місяці з моменту публікації повідомлення про ліквідацію.

Процедура перевірки Пенсійним фондом та податковою в даній ситуації не зазнала жодних змін і, як і раніше, подача держреєстратору форми про припинення діяльності ФОП є приводом для проведення позапланових перевірок правильності сплати та нарахування внесків та податків.

У порівнянні зі старими правилами, тепер відпадає необхідність відвідувати інспектора з метою отримання довідок, просто слід відповідати на запити на необхідні документи та роз'яснення - своєчасно.

Такі зміни були прийняті законодавцем зважаючи на розуміння, що після закриття ФОП не перестає існувати фізично, на відміну від юридичної особи, а просто переходить в статус звичайної фізособи.

Український законодавець постійно прагне спростити механізм постановки на облік, а також зняття з обліку осіб, які займаються підприємницькою діяльністю, це відноситься і до процедури ліквідації ФОП. Вважається, що якщо механізми стануть простіше, то більше людей захочуть відкрити свою справу і зробити це легально. За основу беруться схеми, які вже прижилися в розвинених країнах.

Такий підхід не може не радувати. Але декларувати свою лояльність, закріплюючи її на папері, і впроваджувати нові механізми у життя - це не одне й те саме. На все потрібен час.

У перехідний період не завжди зрозуміло, які правила вже перестали діяти і які прийшли на їх заміну. Щоб закрити ПП, необхідно виконати всі вимоги закону, а вони в Україні зазнали деяких змін. Якщо ви хочете зробити це в максимально короткі терміни, і при цьому уникнути додаткових витрат, найнадійнішим способом буде звернення до фахівців нашої компанії, що працюють в даній області. У такому випадку від вас буде потрібна лише довіреність на ведення справ від вашого імені, а наша компанія зробить закриття ПП під ключ, зробивши наступні кроки:

  1. Ми подаємо реєстратору заяву про припинення діяльності ФОП. У заяві в обов'язковому порядку вказується термін, який дається кредиторам, щоб ті змогли нагадати про борг. За законом це два-три місяці, але не більше і не менше.
  2. За цей час ми беремо довідки в органах доходів і зборів, і в ПФУ, про відсутність заборгованості перед бюджетом. За законом такі довідки видаються тільки після проведення контролюючим органом позапланової перевірки.
  3. Якщо ніхто не заявив про борг, у тому числі держоргани, можна сміливо нанести другий візит держреєстратору - тепер йому подається заповнена реєстраційна картка з доданими довідками з ПФУ та податкової. А реєстратор, у свою чергу, вносить інформацію про те, що відбулася ліквідація ФОП до реєстру.

Найскладнішим у цій процедурі є отримання довідок в контролюючих органах. Адже після закінчення процедури ліквідації пред'явити свої претензії  вже не буде до кого. Тому й ПФУ та Міністерство податків і зборів дуже педантично ставляться до проведення перевірки.

Зважаючи на нові зміни законодавства, ФОП може закритися за власним бажанням, вдавшись до принципу мовчазної згоди. Тобто за довідками до держорганів можна і не ходити. Просто дочекатися закінчення строку для пред'явлення кредиторами претензій, і якщо у реєстратора не з'являться відомості, про те, що податкова чи ПФУ не згодні з ліквідацією ПП, вимагати припинення діяльності. На практиці поки що реєстратор, незалежно від місця його знаходження, будь-то Київ або маленьке місто, неохоче йде на такі кроки, і в більшості випадків для примусу реєстратора до внесення запису до ЄДР необхідно звертатися до суду.

Наші фахівці в максимально короткі терміни допоможуть в отриманні всіх необхідних довідок від контролюючих органів. У тих випадках, коли перевірки з податкової для вас вкрай небажані, ми допоможемо знайти вихід із ситуації.

Обговорення і відгуки (5)

Олег
19.09.2014 06:51

СПД зарегистрированый в г.Стрый. Какая стоимость Ваших услуг?

Арсений Салалайко
19.09.2014 07:38

Добрый день Олег.
Мы находимся в Киеве, г. Стрый во Львовской области. Вам нужно обратиться в юридическую организацию поближе к месту регистрации.

Олег
19.09.2014 07:48