Юридические услуги от компании Наказ
Пн-Пт 09:00 - 19:00
Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Внесення змін до статуту ТОВ

Реєстрація змін до статуту

Внесення змін до статуту юридичної особи вимагає правильного оформлення документів з боку самого підприємства і проведення реєстрації необхідних змін державними органами.

Найчастіше для здійснення підприємницької діяльності вибирають організаційно-правову форму - ТОВ. Це можуть бути і продуктові магазини, і туристичні фірми, і навіть освітні установи, і всі вони діють на підставі свого установчого документу. Тому складати статут необхідно з особливою уважністю, щоб надалі, при здійсненні діяльності, не виникло жодних проблем всередині компанії і непорозуміння з боку контрагентів. А реєстрацію змін до статуту краще довірити професіоналам, щоб уникнути помилок і провести дану процедуру якнайшвидше.

Розглянемо, яка інформація міститься у статуті:

  • найменування товариства і форма;
  • юридична адреса (місцезнаходження);
  • мета створення юридичної особи;
  • види економічної діяльності;
  • склад засновників та учасників;
  • статутний капітал - інформація про його розмір і порядок його утворення;
  • розмір часток у капіталі учасників товариства, порядок внесення ними вкладів;
  • розподіл усіх доходів і збитків;
  • склад органів товариства, їх компетенція, порядок прийняття ними рішень;
  • порядок внесення змін до статуту;
  • порядок ліквідації та реорганізації товариства.

Зміни до статуту ТОВ повинні бути оформлені належним чином і пройти процедуру реєстрації відповідно до законодавства. Для того щоб змінити будь-яку інформацію в статуті (збільшити або зменшити статутний капітал, змінити назву юридичної особи чи кількість членів дирекції чи ін.) потрібно внести відповідні зміни в базу ЄДР.

Внесення змін до статуту ТОВ передбачає два основних етапи:

  1. Проведення зборів уповноваженого органу, на якому за внесення змін повинна проголосувати необхідна кількість учасників. Такі вимоги встановлюються законодавством і самим установчим документом. За результатами проведення зборів оформляється протокол зборів і протокол про наявність кворуму.
  2. Проведення державної реєстрації змін.

Документи необхідні для подачі:

  • реєстраційна картка на внесення змін;
  • рішення про внесення змін;
  • документ, що підтверджує правочинність прийняття рішення;
  • оригінал статуту в старій редакції;
  • 2 статути в новій редакції або ж зміни у вигляді окремих додатків;
  • документ, що підтверджує сплату адміністративного збору.

Реєстрація змін в статуті проводиться уповноваженою особою, якщо відсутні причини для відмови, тобто документи подані в повному складі і при їх складанні не допущені помилки.

Для державної реєстрації пакет документів можна подати трьома способами: особисто, відправити поштою або електронним документом.

Послуги з реєстрації змін до статуту від ЮО "Наказ"

Наші фахівці займаються юридичними питаннями внесення змін до установчих документів та їх реєстрацією вже багато років і завжди готові надати допомогу в проведенні даної процедури.

Для замовлення послуги необхідно:

  • надіслати нам на електронну пошту інформацію, що стосується змін;
  • особиста присутність при наданні довіреності і заповненні (підписанні) карток.

В наші послуги входить:

  • консультація з питань внесення змін до установчих документів;
  • підготовка документів (складання, заповнення);
  • подача їх державному реєстратору;
  • отримання виписки (не завжди), що підтверджує факт внесення змін.

Звернувшись до нас, ви можете бути впевнені в якості і швидкості проведення процедури реєстрації, оскільки наші юристи досконало ознайомлені з теоретичною та практичною стороною цього процесу.

Законодавство:

Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" від 15.05.2003 №755-IV.

Добавить комментарий

  • Введите код с картинки (если не можете прочитать код, смените картинку кнопкой «Не могу рассмотреть код»)

    Защитный код
    Обновить
 Комментарии

Отзывы (5)

Виталий 26.11.2015 16:37

Добрый день! Скажите пожалуйста хочу приобрести готовую Товку. Какие документы мне должен передать продавец, и как мне узнать что у товки нету долгов перед государством и третеми лицами или не является товка поручителем?
Спасибо!

| | Цитировать

Арсен 03.11.2015 13:45

Доброго дня! Скажіть будь ласка, внесення змін в Статут загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ст.
нам необхідно внести зміни в тривалість уроків в 5-11 класах з 40 хв. на 45 хв. Зміна тривалості уроків допускається за погодженням з відповідним органом управління освітою та територіальноюустановою державної санітарно-епідеміологічної служби.

Підкажіть порядок внесення даних змін?

| | Цитировать

Арсен 03.11.2015 13:46

Зміни плануємо вносити на підставі ст.16 Закону України "Про загальну середню освіту", п.43 Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. № 778 "Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад", п.4.9 Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСанПіН (затверджені Постановою Головного державного санітарного лікаря України 14.08.2001 № 63, погоджені листом Міністерства освіти і науки України 05.06.2001 № 1/12-1459). Відповідно до зазначених документів тривалість уроків у загальноосвітніх навчальних закладах становить: у перших класах - 35 хвилин, у других - четвертих класах - 40 хвилин, у п'ятих - одинадцятих класах - 45 хвилин.

| | Цитировать

Тарас 08.10.2015 15:52

Мене цікавить таке юридичне питання: якщо вносяться зміни до статуту у зв'язку із виходом одного із учасників, який є юридичною особою? Я знаю, що у разі виходу фізичної особи-учасника, то подається заява, а щодо юридичної особи маю сумніви. Допоможіть розібратися!

| | Цитировать

Анна Дубина 08.10.2015 17:57

Доброго дня, Тарас!
У випадку, якщо зі складу юридичної особи виходить один із учасників, інша юридична особа, державному реєстратору потрібно подати оригінал, копію чи нотаріальну копію одного з таких документів:
- рішення про вихід із складу учасників;
- заява, договір, інший документ про перехід/передачу частки учасника у статутному капіталі товариства;
- рішення про примусове виключення із складу учасників.
Звичайно, окрім цих документів, реєстратору потрібно подати:
- реєстраційну картку;
- рішення про внесення змін до статуту;
- протокол реєстрації учасників;
- оригінали установчих документів (з відміткою держ. реєстрації);
- два примірники змін до установчих документів;
- квитанція про сплату адмін. збору.
Наші спеціалісти допоможуть вам розібратися із процедурою реєстрації, підготують усі необхідні документи та займуться їх подачею в державні органи. Будемо раді вам допомогти!
З повагою, ЮО “Наказ”

| | Цитировать

Компания НАКАЗ не может гарантировать 100% оформление заказанных документов, если клиентом не предоставлен полный комплект документов и информации в установленные сроки, решение и сроки выдачи документов зависят от соответствующих государственных органов и законов Украины. Государственные органы могут потребовать дополнительные документы в зависимости от особенностей и ситуации конкретного клиента. Оплата государственных пошлин и сборов осуществляется до или в момент подачи документов и в случае отказа не возвращаются. В свою очередь компания НАКАЗ прикладывает максимум усилий и опыта, чтобы повысить ваши шансы и сроки получения заказанной вами услуги до максимально высокого уровня по сравнению с самостоятельной подачей. Цены, указанные на сайте, не являются ни рекламой, ни офертой, как правило, указана минимальная стоимость услуги. Компания НАКАЗ не участвует в коррупционных и незаконных схемах, не рекомендует этого клиентам и не принимает заведомо незаконные заказы. Всю ответственность за предоставленные в компанию данные для работы несет клиент. Мы работаем только в правовом поле законодательства Украины.

Ваш юрист Адвокат Юрист Мария Пилипчук юрист, юридические услуги Опыт: 5 лет (063) 440 39 03

Последние комментарии:

  1. dukascopy opinie 17.02.2017 18:46

    Бухгалтерские услуги Киев

    My brother recommended I might like this website. He was entirely right. This post truly made my day.
     
  2. НАКАЗ 17.02.2017 13:25

    Бухгалтерские консультации

    Доброго дня! Так, ФОП 3 група 3% з ПДВ має реєструвати податкові накладні. Різниця між ФОП 3 гр 5% і ...
     
  3. Наталия 17.02.2017 13:17

    Бухгалтерские консультации

    Доброго дня, підкажіть будь ласка , які звіти має здавати фоп 3 група з ПДВ, чим віжрізняється ведення ...
     
  4. Сергей 16.02.2017 10:04

    Справка о несудимости в Киеве

    Добрый день. Для оформления вида на жительство моей теще (гражданка Украины). В настоящее время ...
     
  5. ВІка 15.02.2017 11:26

    Отримання посвідчення водія

    Я вчора здавала на права, то паспорта в мене близько ніхто не просив. ( в екзаменатора є фотокопії ...
     
  6. НАКАЗ 14.02.2017 13:01

    Бухгалтерские консультации

    Добрый день, Юрий! В данном случае необходимо правильно оформить правоотношения как с предпринимателями ...