Бесплатная консультация

Бесплатная консультация

Спасибо!
Не выключайте, пожалуйста, свой телефон. Мы скоро перезвоним вам. До связи :)
Закрыть
Консультант Ганна Гайдукова
Ганна Гайдукова (063) 440 39 03 Зворотній дзвінок

Створення ОСББ

Реєстрація ОСББ Київ

Як створити ОСББ в Україні?

Стандарт
5 950 грн
Стандарт +
7 450 грн
Преміум
від 10 450 грн
консультація
консультація по КВЕД
перевірка документів клієнта для реєстрації
нотаріальні послуги
довіреність
статут
протоколи
накази
подача реєстраційної заяви
реєстрація в єдрпоу
печатка
забираємо виписку про реєстрацію
ЄП (єдиний податок, форми ЄП)
книга обліку доходів витрат
ПДВ (Податок на додану вартість, форми ПДВ)
неприбутковість
отримання документів з податкової
отримання довідки статистики
повідомлення центру зайнятості про найманого працівника
отримання ключів ЕЦП (електронний цифровий підпис)
укладення договору з податковою по ключам ЕЦП
нотаріус картки підписів
нотаріус довіреність
розробка типової схеми документообігу (1 год.)
розробка типової схеми оподаткування (1 год.)

Замовити

Замовити

Замовити

  • * Вартість вказано за одного засновника громадянина України
Як ми працюємо
Консультація
Вибір пакета
Оплата
Підготовка
Обслуговування
Інформування

Поняття «неприбуткова організація» закріплено Податковим Кодексом України. До внесення змін до Податкового кодексу неприбуткові підприємства, установи та організації визначалися як підприємства, установи та організації, основною метою діяльності яких є не отримання прибутку, а здійснення благодійної діяльності та меценатства і іншої діяльності, передбаченої законодавством.

Для ефективного управління, користування та утримання майна, передбачена можливість створення об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ) або, як його називають в Європі, кондомініуму.

Спеціалісти нашої компанії допоможуть створити ОСББ в м. Києві, розробити установчі документи та провести всі бюрократичні процедури з легкістю та економією часу.

Документи для реєстрації ОСББ

ондомініум являється юридичною особою, тому реєструється відповідно до законодавства щодо реєстрації юридичних осіб, проте з урахуванням певних особливостей.


В межах одного будинку можливо функціонування лише одного ОСББ. Проте, якщо декілька будинків поєднанні спільною територією чи іншими елементами спільного використання, то власники приміщень у цих будинках можуть зареєструвати єдине об’єднання.

 

Більшість типових форм документів для створення ОСББ встановлено законодавством. Тому варто відповідально поставитись до цього завдання, адже необхідні документи не складаються у довільній формі, вони повинні відповідати чітко встановленим вимогам та стандартам. Перелік документації для створення кондомініуму залежить від конкретного етапу в здійснені реєстрації. Розглянемо їх нижче.

 

Порядок реєстрації ОСББ

Для створення об’єднання співвласників потрібно провести наступні дії:

1. Скликати установчі збори. Правомочність для цього є у власника самого будинку або ініціативної групи з не менш як 3-х власників приміщень (квартир або нежилих приміщень). Кожному співвласнику під розписку або поштою направити повідомлення щодо проведення зборів (письмова форма обов’язкова) не пізніше ніж за 14 днів до запланованої дати. Скласти проект статуту.

Скачати Типовий статут ОСББ

2. Провести загальні установчі збори. Важливо! Для їх правомочності обов’язкова присутність більше 50% власників (тобто 50% +1). Питання, що розглядатимуться: створення кондомініуму та затвердження статуту. Для успішного прийняття рішення потрібна згода мінімум ⅔ присутніх власників, кожен з яких володіє правом 1 голосу (незалежно від кількості приміщень, що йому належать).


Провести установчі збори серед власників приміщень у новобудові можна лише, якщо більше половини приміщень пройшли процедуру державної реєстрації права власності.

3. Зареєструвати юридичну особу. Для цього необхідно подати наступний пакет документів до місцевої державної адміністрації:

  • реєстраційна картка;
  • протокол;
  • статут (оригінал - 2 екз., копії - 5 екз.);
  • список членів кондомініуму.

Організація, на балансі якої знаходився будинок, зобов’язана, протягом 3-х місяців з моменту реєстрації кондомініуму, передати усю необхідну технічну та іншу документацію на будинок. В Києві безліч будинків, котрі зведено ще у 60-х роках, може виникнути ситуація, коли зазначені документи були втрачені балансоутримувачем. В такому випадку останній самостійно і за власні кошти зобов’язаний відновити документацію протягом 6 міс. з дня реєстрації ОСББ.

4. Включити ОСББ до Реєстру неприбуткових установ та організацій. Для цього до місцевого органу ДФС подається реєстраційна заява (форма 1-РН) та копії установчих документів.

5. Відкрити рахунок у банку.


Орендарі не можуть бути членами ОСББ, таке право належить лише власникам приміщень.

Послуги з реєстрації від ЮК “Наказ”

Спеціалісти нашої компанії оперативно забезпечать проходження процедури реєстрації, включаючи надання наступних послуг:

  • розробка установчих документів та всіх додаткових протоколів та рішень, зміст та форма яких чітко відповідатимуть вимогам законодавства;
  • здійснення державної реєстрації ОСББ та взяття його на облік у необхідних органах та фондах;
  • отримання документів, які підтверджують реєстрацію та взяття на облік;
  • супровід процедури отримання статусу неприбуткової організації та внесення її до відповідного Реєстру;
  • повна консультація з приводу подальшої діяльності кондомініуму.

Законодавство:

ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців” від 15.05.2003 № 755-IV;

ЗУ “Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку” від 29.11.2001 № 2866-III;

Постанова КМУ “Про реалізацію Закону України "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" від 11.10.2002 № 1521.

Обговорення і відгуки (4)

Виктор
07.07.2015 21:53

Владельцем жилья в доме является юридическое лицо. Может ли оно быть членом ОСМД?

Инна
28.07.2015 09:40

Добрый день! ОСМД – это общественный союз (юридическое лицо),участниками которого могут быть как физические, так и юридические лица.

Вова
07.07.2015 21:52

Доброго дня! Створили ініціативну групу, направили власникам повідомлення про скликання установчих зборів, але в день зборів з’явилось менше половини власників. Прочитала, що в такому випадку ми не маємо права приймати рішення. Як же тоді його прийняти?

Инна
28.07.2015 10:00

Доброго дня! У Вашому випадку необхідно провести письмове опитування співвласників, які не голосували на установчих зборах. Таке опитування проводиться протягом 15 календарних днів з дати проведення установчих зборів. Якщо в такий спосіб необхідну кількість голосів не набрано, то рішення вважається неприйнятим.