Бесплатная консультация

Бесплатная консультация

Спасибо!
Не выключайте, пожалуйста, свой телефон. Мы скоро перезвоним вам. До связи :)
Закрыть
Консультант Арсеній Салалайко
Арсеній Салалайко (063) 440 39 03 Зворотній дзвінок

Претензія за договором: поставки, підряду, надання послуг

Претензія на повернення боргу, грошей за товар, взуття, грошей за телефон, неякісний товар, надання послуг.

Старт

7500 грн

  • 1500 грн./ год
  • 5 годин роботи

Стандартний набір послуг для пакета

  • аналіз документів
  • стратегія
  • претензія/скарга
  • 1 виїзд

Замовити

 

Складне

30 000 грн

  • 1500 грн./ год
  • 20 годин роботи

Стандартний набір послуг для пакета

  • аналіз документів
  • стратегия
  • претензія/скарга
  • 5 виїздів

Замовити

 
*Важливо:
  1. Вартість вказана приблизна і може змінюватися в залежності від витраченого часу.
  2. Ризик перенесення засідання несе клієнт, так як заздалегідь офіційна інформація не публікується.
  3. Ми не гарантуємо рішення суду. Але гарантуємо якісне супровід кращими адвокатами.
Як ми працюємо
Консультація
Вибір пакета
Оплата
Підготовка
Обслуговування
Інформування

У нашій практиці претензія за договором: поставки, підряду, надання послуг від початку до кінця займає трохи більше місяця і його вартість від А до Я не перевищує 600 грн, окрім складних випадків та інших складних, не вирішених питань. Як правило, все відбувається без вашої присутності і без утомливих неприємних процедур.

На жаль, ніхто з нас не застрахований від придбання неякісного товару або отримання неякісних послуг. Практично всі чули про існування Закону « Про захист прав споживачів», але не всі знають, як за допомогою цього нормативного акту відстояти свої права. Одним із способів захисту своїх прав є подача претензії тому суб'єкту, який порушив права споживача.

  1. Що ж являє собою претензія і складання претензії ? Претензія - це документ, який виражає негативне ставлення тієї чи іншої особи до зробленої покупки або до отриманих послуг. Подавати такий документ може як фізична, так і юридична особа. Що стосується адресата, то претензію пред'являють не конкретному громадянину, який продав товар чи надавав послуги, а юридичній особі або підприємцю.
  2. Як скласти претензію ? Такий документ може бути складений у довільній формі (але в будь-якому випадку не забувайте про ввічливість). Претензія повинна бути написана в двох примірниках, із зазначенням ваших контактних даних (телефон, адреса). Також в претензії рекомендується вказати: ким був проданий товар (надана послуга), описати свої вимоги (обміняти товар, повернути гроші і т.д.), якщо внаслідок придбання неякісного продукту (послуги) ви зазнали збитків, необхідно вказати їх суму, і в чому вони виражаються.
  3. Кому вручити претензію ? Вручити написану претензію можна будь-якому працівникові, який представляє індивідуального підприємця або юридичну особу. Головне, щоб на другому примірнику особою, яка отримала претензію, були поставлені підпис і дата отримання документа. Якщо вашу претензію відмовляються приймати, можете взяти з собою двох свідків, які, у разі необхідності, можуть підтвердити факт відмови в суді.
  4. А якщо претензію проігнорують? Якщо протягом місяця відповідь на претензію не прийде, або відповідь компанії буде негативною, ви вправі звернутися до суду.

Наші юристи та адвокати завжди готові допомогти вам у складанні претензії і проконсультувати по всім питанням, які у вас з'явилися.

  Послуга Одиниця
Складання претензії документ
Складання відповіді на претензію документ
Усна консультація з проблеми, що вимагає врегулювання годину
замовити

Обговорення і відгуки (0)