Бесплатная консультация

Бесплатная консультация

Спасибо!
Не выключайте, пожалуйста, свой телефон. Мы скоро перезвоним вам. До связи :)
Закрыть
Консультант Ганна Гайдукова
Ганна Гайдукова (063) 440 39 03 Зворотній дзвінок

Реєстрація змін

Внесення змін до установчих документів

Реєстрація змін до установчих документів проводиться у випадках, визначених законодавством. До таких випадків відносяться зміни, що стосуються статутного капіталу (його зменшення або збільшення); зміна інформації, що стосується органів управління юридичної особи; перейменування юридичної особи; зміна видів КВЕД тощо.

Підготовка до державної реєстрації відбувається залежно від змін, які внесли в установчі документи.

Для цього юридична особа на засіданні свого уповноваженого органу вирішує питання про внесення змін до статуту, засновницького акту, засновницького договору, меморандуму. Якщо рішення має позитивний результат, то необхідно негайно звернутися до органу, в якому знаходиться реєстраційна справа.

Реєстрація змін відбувається, якщо державному реєстратору подається повний пакет документів з відповідними змінами.

Зазвичай, кожен конкретний випадок передбачає індивідуальну підготовку документів. Для некомерційних організацій і для юридичних осіб, які є суб'єктами підприємницької діяльності, внесення змін має суттєві відмінності. Наприклад, для неприбуткових юридичних осіб не передбачається сплата адміністративного збору. Крім того, навіть в неприбуткових організаціях для реєстрації змін до установчих документів, державному реєстратору подаються різні переліки документів (оскільки їх діяльність регулюється різними нормативно-правовими актами).

Тому потрібно уважно підходити до питання подачі документів, щоб державний реєстратор не мав жодних причин відмовити.

За загальним правилом передбачений порядок подачі документів або їх відправка поштою державному реєстратору. Що необхідно подати:

  • реєстраційну картку форми №3;
  • рішення органу юридичної особи на внесення змін, додатково до нього подається документ, який підтверджує правомірність такого рішення;
  • установчі документи, чинні на день подачі змін;
  • як окремий додаток подаються зміни до установчих документів (у двох примірниках) або нові редакції установчих документів;
  • документ, що підтверджує сплату адміністративного збору.

Послуги з реєстрації змін до установчих документів від ЮК "Наказ"

Наші фахівці надають юридичні послуги, що стосуються реєстрації юридичних осіб та реєстрації змін до їх установчих документів. Юристи допоможуть підготувати необхідний пакет документів для подачі і проконсультують вас з будь-яких питань. Також ЮК "Наказ" надає послуги з пошуку та підбору оптимального варіанту юридичної адреси в Києві, докладніше можете дізнатися тут.

Законодавство:

Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" від 15.05.2003 №755-IV;

Закон України "Про громадські об’єднання" від 22.03.2012 №4572-VI.

Обговорення і відгуки (1)

Ганна
09.10.2015 15:07

Чи може державний реєстратор відмовити в реєстрації змін до статуту, якщо ТОВ не підтвердило щорічні відомості?