Юридические услуги от компании Наказ
Пн-Пт 09:00 - 19:00
Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Реєстрація символіки громадської організації чи об'єднання

Реєстрація символіки громадської організації в Києві

Державна реєстрація символіки громадської організації

Громадські об’єднання, які функціонують у формі юридичної особи, можуть зареєструвати в Укрдержреєстрі власну символіку - емблему, прапор, розпізнавальний символ. Слід зазначити, що законодавством України передбачено певні вимоги до символіки, зокрема, вона не повинна відтворювати державні символи, назви інших держав, а також не повинна порушувати права фізичних осіб чи інших об’єднань. Порушення даних вимог тягне за собою відмову у реєстрації. Крім того, символ обов’язково повинен містити вказівку на об’єднання, якому він належить.

Порядок реєстрації символіки

Для реєстрації символіки необхідно подати до Укрдержреєстру наступні документи:

  1. заяву (законодавством затверджена її форма, з якою можна ознайомитись за наступним посиланням);
  2. відповідне рішення із зазначенням необхідних даних для ідентифікації символіки;
  3. цифрове та паперове зображення символу розміром 8*8 см, а також його описання;
  4. завірена керівником копія статуту об’єднання.


Паперові документи, окрім заяви та статуту, подаються у 2-х екз.

У випадку подання неповного пакету документів чи їх неналежного оформлення, буде прийнято рішення про залишення документів без розгляду.

Строк для прийняття рішення Укрдержреєстром складає 7 роб. днів.
Вартість адміністративної послуги з реєстрації символіки становить:

  • 34 грн - для об’єднань інвалідів та осіб постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС;
  • 68 грн - для усіх інших об’єднань.

Квитанція про оплату надається після отримання позитивного рішення щодо реєстрації символіки.
Завершальним етапом процедури являється видача свідоцтва про реєстрацію, а також, оформленого відповідно до вимог законодавства, офіційного рішення Укрдержреєстру.

Послуги з реєстрації від ЮК “Наказ”

Спеціалісти нашої компанії оперативно забезпечать проходження процедури реєстрації, включаючи надання наступних послуг:

  • повна консультація з приводу відповідності символіки вимогам законодавства;
  • оформлення необхідного пакету документів;
  • подача документів та моніторинг процесу реєстрації;
  • отримання свідоцтва про реєстрацію та копії рішення Укрдержреєстру;
  • здійснення процедури отримання дублікату свідоцтва, а також заміни свідоцтва.

Законодавство:

ЗУ “Про реєстрацію символіки громадського об'єднання” від 19.12.2012 № 1209.

Добавить комментарий

  • Введите код с картинки (если не можете прочитать код, смените картинку кнопкой «Не могу рассмотреть код»)

    Защитный код
    Обновить
 Комментарии

Отзывы (4)

БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦ 19.09.2015 14:54

скільки коштує реєстрація символіки Благодійний Фонд

| | Цитировать

БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦ 19.09.2015 14:51

Скільки коштує реєстрація символіки Благодійного Фонду

| | Цитировать

Ірина 08.07.2015 02:00

Доброго дня! Ми подали документи на реєстрацію, отримали копію рішення про реєстрацію, оплатили вартість, проте надіслали квитанцію про оплату лише через 4 міс. (оскільки нам сказали, що це не терміново). В результаті виявилось, що нам відмовлено в реєстрації. Чи правомірно це?

| | Цитировать

Наталия Чацкис 27.07.2015 17:49

Доброго дня! Законодавством встановлено, що документ про оплату необхідно подати протягом 3-х місяців з моменту отримання організацією позитивного рішення Укрдержреєстру. Нажаль, у вашому випадку строк дійсно пропущено і рішення Укрдержреєстру вважається таким, що втратило чинність.

| | Цитировать

Компания НАКАЗ не может гарантировать 100% оформление заказанных документов, если клиентом не предоставлен полный комплект документов и информации в установленные сроки, решение и сроки выдачи документов зависят от соответствующих государственных органов и законов Украины. Государственные органы могут потребовать дополнительные документы в зависимости от особенностей и ситуации конкретного клиента. Оплата государственных пошлин и сборов осуществляется до или в момент подачи документов и в случае отказа не возвращаются. В свою очередь компания НАКАЗ прикладывает максимум усилий и опыта, чтобы повысить ваши шансы и сроки получения заказанной вами услуги до максимально высокого уровня по сравнению с самостоятельной подачей. Цены, указанные на сайте, не являются ни рекламой, ни офертой, как правило, указана минимальная стоимость услуги. Компания НАКАЗ не участвует в коррупционных и незаконных схемах, не рекомендует этого клиентам и не принимает заведомо незаконные заказы. Всю ответственность за предоставленные в компанию данные для работы несет клиент. Мы работаем только в правовом поле законодательства Украины.

Ваш юрист Адвокат Юрист Мария Пилипчук юрист, юридические услуги Опыт: 5 лет (063) 440 39 03

Последние комментарии:

  1. dukascopy opinie 17.02.2017 18:46

    Бухгалтерские услуги Киев

    My brother recommended I might like this website. He was entirely right. This post truly made my day.
     
  2. НАКАЗ 17.02.2017 13:25

    Бухгалтерские консультации

    Доброго дня! Так, ФОП 3 група 3% з ПДВ має реєструвати податкові накладні. Різниця між ФОП 3 гр 5% і ...
     
  3. Наталия 17.02.2017 13:17

    Бухгалтерские консультации

    Доброго дня, підкажіть будь ласка , які звіти має здавати фоп 3 група з ПДВ, чим віжрізняється ведення ...
     
  4. Сергей 16.02.2017 10:04

    Справка о несудимости в Киеве

    Добрый день. Для оформления вида на жительство моей теще (гражданка Украины). В настоящее время ...
     
  5. ВІка 15.02.2017 11:26

    Отримання посвідчення водія

    Я вчора здавала на права, то паспорта в мене близько ніхто не просив. ( в екзаменатора є фотокопії ...
     
  6. НАКАЗ 14.02.2017 13:01

    Бухгалтерские консультации

    Добрый день, Юрий! В данном случае необходимо правильно оформить правоотношения как с предпринимателями ...