Адвокат Юрист
Мария Пилипчук (063) 440 39 03 Обратный звонок

Реєстрація громадської організації

Реєстрація громадської організації Київ

Реєстрація громадських організацій

Громадська організація є однією із форм об'єднання громадян, засновниками та учасниками якого являються фізичні особи.

Необхідно враховувати, що з 2013 року реєстрація громадської організації здійснюється за новою процедурою. Зокрема скасовано обов'язкову територіальну залежність організації (місцева, всеукраїнська, міжнародна) та закріплено принцип вільного вибору місця діяльності. Проте за власною ініціативою і при дотриманні деяких вимог, можливо отримати статус всеукраїнської організації.

Спеціалісти нашої компанії нададуть повний спектр послуг, необхідних для реєстрації громадської організації в м. Київ.

Документи для реєстрації громадської організації

Громадська організація може створюватись як у вигляді юридичної особи, так і без неї, від цього залежить список документів, необхідних для реєстрації.

Загальний перелік документів виглядає наступним чином:

  1. заява затвердженого зразка;
  2. заповнена реєстраційна картка;
  3. протокол установчих зборів;
  4. два екземпляри статуту;
  5. відомості щодо керівних органів та особи, уповноваженої на представництво (разом із згодою вказаної особи);
  6. документ (легалізований), що підтверджує реєстрацію іноземної юридичної особи (якщо вона виступає засновником).

З більш детальною процедурою реєстрації, відмінностями між процедурою, передбаченою для юридичної особи, та організації, яка не матиме статусу юридичної особи, можна ознайомитись на нашому сайті за посиланням [посилання на статтю "Реєстрація громадських об'єднань"].

Слід пам'ятати, що до форми і змісту протоколу та статуту встановлено чіткі вимоги, невиконання яких тягне за собою відмову у реєстрації та необхідність подальшого доопрацювання пакета документів. Тому здебільшого відмова у реєстрації пов'язана саме із неправильним оформленням вказаних документів.

Порядок реєстрації громадської організації

Забороняється будь-яка діяльність від імені організації, яка не пройшла процедуру реєстрації.

Порядок реєстрації громадської організації передбачає, що протягом 60 днів, з моменту її створення, необхідно здійснити реєстрацію в реєстраційній службі управління юстиції (якщо планується створення юридичної особи) або надати повідомлення встановленої форми (якщо створення юридичної особи не планується).

У випадку невідповідності наданого пакета документів, уповноважений орган приймає рішення про залишення їх без розгляду або відмову у реєстрації.

Процедура легалізації громадської організації завершується внесенням даних щодо неї до Реєстру громадських об'єднань, а у випадку створення юридичної особи, також внесенням даних до ЄДР та постановкою на облік в органах статистики, доходів і зборів та ПФУ.

Крім того, громадська організація може затвердити власну символіку, яка підлягає реєстрації в Укрдержреєстрі.

Для функціонування громадської організації зі статусом всеукраїнської, необхідна наявність відокремлених підрозділів у більшості адміністративно-територіальних одиниць України. Підтвердження цього статусу відбувається щорічно.

Для здійснення державної реєстрації спеціалістам нашої компанії необхідно надати такі документи та інформацію:

  1. найменування організації та види діяльності;
  2. копії паспортів та довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів засновників;
  3. копії установчих документів та виписку - для засновника, який є юридичною особою;
  4. інформація щодо членів правління;
  5. підтвердження юридичної адреси (напр., договір найму);
  6. довіреність на представництво ваших інтересів.

Послуги з реєстрації від ЮК “Наказ”

Спеціалісти нашої компанії оперативно забезпечать проходження процедури реєстрації, включаючи надання наступних послуг:

  • розробка установчих документів та всіх додаткових протоколів та рішень, зміст та форма яких чітко відповідатимуть вимогам законодавства;
  • здійснення державної реєстрації організації та взяття її на облік у необхідних органах та фондах;
  • отримання документів, які підтверджують реєстрацію та взяття на облік;
  • супровід процедури отримання статусу неприбуткової організації та внесення її до відповідного Реєстру;
  • повна консультація з приводу подальшої діяльності організації.

Законодавство:

ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців” від 15.05.2003 № 755-IV;

ЗУ “Про громадські об'єднання” від 22.03.2012 № 4572-VI;

Постанова КМУ “Про реєстрацію символіки громадського об’єднання” від 19.12.2012 № 1209.

 Комментарии

Отзывы (2)

Олексій 08.07.2015 01:51

Підкажіть, будь ласка, як трактувати поняття «статусу громадського об’єднання», мається на увазі, що необхідно вказати організаційно-правову форму чи територіальну належність? І з яких частин повинно складатись найменування об’єднання?

Цитировать

Наталия Чацкис 28.07.2015 10:24

Доброго дня! Найменування громадського об'єднання складається з двох частин - загальної та власної назв. У загальній назві зазначається організаційно-правова форма громадського об'єднання ("громадська організація", "громадська спілка"). Власна назва визначається за рішенням зборів. Щодо статусу то мається на увазі, наприклад, "дитяче", "молодіжне", "всеукраїнське". За новим законодавством громадські об'єднання самостійно визначають територію своєї діяльності та не поділяються за територіальною ознакою. Проте статус всеукраїнського об'єднання все ж залишено.

Цитировать

Добавить комментарий