Юридические услуги от компании Наказ
Пн-Пт 09:00 - 19:00
Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Реєстрація громадської організації

Реєстрація громадської організації Київ

Реєстрація громадських організацій

Громадська організація є однією із форм об'єднання громадян, засновниками та учасниками якого являються фізичні особи.

Необхідно враховувати, що з 2013 року реєстрація громадської організації здійснюється за новою процедурою. Зокрема скасовано обов'язкову територіальну залежність організації (місцева, всеукраїнська, міжнародна) та закріплено принцип вільного вибору місця діяльності. Проте за власною ініціативою і при дотриманні деяких вимог, можливо отримати статус всеукраїнської організації.

Спеціалісти нашої компанії нададуть повний спектр послуг, необхідних для реєстрації громадської організації в м. Київ.

Документи для реєстрації громадської організації

Громадська організація може створюватись як у вигляді юридичної особи, так і без неї, від цього залежить список документів, необхідних для реєстрації.

Загальний перелік документів виглядає наступним чином:

  1. заява затвердженого зразка;
  2. заповнена реєстраційна картка;
  3. протокол установчих зборів;
  4. два екземпляри статуту;
  5. відомості щодо керівних органів та особи, уповноваженої на представництво (разом із згодою вказаної особи);
  6. документ (легалізований), що підтверджує реєстрацію іноземної юридичної особи (якщо вона виступає засновником).

З більш детальною процедурою реєстрації, відмінностями між процедурою, передбаченою для юридичної особи, та організації, яка не матиме статусу юридичної особи, можна ознайомитись на нашому сайті за посиланням [посилання на статтю "Реєстрація громадських об'єднань"].

Слід пам'ятати, що до форми і змісту протоколу та статуту встановлено чіткі вимоги, невиконання яких тягне за собою відмову у реєстрації та необхідність подальшого доопрацювання пакета документів. Тому здебільшого відмова у реєстрації пов'язана саме із неправильним оформленням вказаних документів.

Порядок реєстрації громадської організації

Забороняється будь-яка діяльність від імені організації, яка не пройшла процедуру реєстрації.

Порядок реєстрації громадської організації передбачає, що протягом 60 днів, з моменту її створення, необхідно здійснити реєстрацію в реєстраційній службі управління юстиції (якщо планується створення юридичної особи) або надати повідомлення встановленої форми (якщо створення юридичної особи не планується).

У випадку невідповідності наданого пакета документів, уповноважений орган приймає рішення про залишення їх без розгляду або відмову у реєстрації.

Процедура легалізації громадської організації завершується внесенням даних щодо неї до Реєстру громадських об'єднань, а у випадку створення юридичної особи, також внесенням даних до ЄДР та постановкою на облік в органах статистики, доходів і зборів та ПФУ.

Крім того, громадська організація може затвердити власну символіку, яка підлягає реєстрації в Укрдержреєстрі.

Для функціонування громадської організації зі статусом всеукраїнської, необхідна наявність відокремлених підрозділів у більшості адміністративно-територіальних одиниць України. Підтвердження цього статусу відбувається щорічно.

Для здійснення державної реєстрації спеціалістам нашої компанії необхідно надати такі документи та інформацію:

  1. найменування організації та види діяльності;
  2. копії паспортів та довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів засновників;
  3. копії установчих документів та виписку - для засновника, який є юридичною особою;
  4. інформація щодо членів правління;
  5. підтвердження юридичної адреси (напр., договір найму);
  6. довіреність на представництво ваших інтересів.

Послуги з реєстрації від ЮК “Наказ”

Спеціалісти нашої компанії оперативно забезпечать проходження процедури реєстрації, включаючи надання наступних послуг:

  • розробка установчих документів та всіх додаткових протоколів та рішень, зміст та форма яких чітко відповідатимуть вимогам законодавства;
  • здійснення державної реєстрації організації та взяття її на облік у необхідних органах та фондах;
  • отримання документів, які підтверджують реєстрацію та взяття на облік;
  • супровід процедури отримання статусу неприбуткової організації та внесення її до відповідного Реєстру;
  • повна консультація з приводу подальшої діяльності організації.

Законодавство:

ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців” від 15.05.2003 № 755-IV;

ЗУ “Про громадські об'єднання” від 22.03.2012 № 4572-VI;

Постанова КМУ “Про реєстрацію символіки громадського об’єднання” від 19.12.2012 № 1209.

Добавить комментарий

  • Введите код с картинки (если не можете прочитать код, смените картинку кнопкой «Не могу рассмотреть код»)

    Защитный код
    Обновить
 Комментарии

Отзывы (2)

Олексій 08.07.2015 01:51

Підкажіть, будь ласка, як трактувати поняття «статусу громадського об’єднання», мається на увазі, що необхідно вказати організаційно-правову форму чи територіальну належність? І з яких частин повинно складатись найменування об’єднання?

| | Цитировать

Наталия Чацкис 28.07.2015 10:24

Доброго дня! Найменування громадського об'єднання складається з двох частин - загальної та власної назв. У загальній назві зазначається організаційно-правова форма громадського об'єднання ("громадська організація", "громадська спілка"). Власна назва визначається за рішенням зборів. Щодо статусу то мається на увазі, наприклад, "дитяче", "молодіжне", "всеукраїнське". За новим законодавством громадські об'єднання самостійно визначають територію своєї діяльності та не поділяються за територіальною ознакою. Проте статус всеукраїнського об'єднання все ж залишено.

| | Цитировать

Компания НАКАЗ не может гарантировать 100% оформление заказанных документов, если клиентом не предоставлен полный комплект документов и информации в установленные сроки, решение и сроки выдачи документов зависят от соответствующих государственных органов и законов Украины. Государственные органы могут потребовать дополнительные документы в зависимости от особенностей и ситуации конкретного клиента. Оплата государственных пошлин и сборов осуществляется до или в момент подачи документов и в случае отказа не возвращаются. В свою очередь компания НАКАЗ прикладывает максимум усилий и опыта, чтобы повысить ваши шансы и сроки получения заказанной вами услуги до максимально высокого уровня по сравнению с самостоятельной подачей. Цены, указанные на сайте, не являются ни рекламой, ни офертой, как правило, указана минимальная стоимость услуги. Компания НАКАЗ не участвует в коррупционных и незаконных схемах, не рекомендует этого клиентам и не принимает заведомо незаконные заказы. Всю ответственность за предоставленные в компанию данные для работы несет клиент. Мы работаем только в правовом поле законодательства Украины.

Ваш юрист Адвокат Юрист Мария Пилипчук юрист, юридические услуги Опыт: 5 лет (063) 440 39 03

Последние комментарии:

  1. Ірина Щирба 24.02.2017 12:02

    Отримання посвідчення водія

    Добрий день. Маю права "В,С" але офіційного стажу водіння авто, який можна документально підтвердити ...
     
  2. НАКАЗ 23.02.2017 18:53

    Налоговая консультация

    Добрый день, Алексей! Такую консультацию мы можем предоставить на платной основе. Стоимость данной ...
     
  3. Людмила 23.02.2017 10:20

    Тендерна документація – юридичний аналіз та підготовка

    Доброго дня, потребуємо консультацію з законності оприлюднення плану закупівель. Будемо вдячні за ...
     
  4. Алексей 22.02.2017 21:04

    Налоговая консультация

    Добрый день! Интересует консультация по налогообложению частных лиц, имеющих бизнес за рубежом.
     
  5. НАКАЗ 22.02.2017 10:40

    Налогообложение СПД

    Доброго дня, Тамара! Згідно КУ п.296.10. Реєстратори розрахункових операцій не застосовуються платниками ...
     
  6. тамара 22.02.2017 09:15

    Налогообложение СПД

    .если юр лицо работапт на единои податке 5 пр и доход нн больше 1 мл грн нуюен ли кассовы апарат