Бесплатная консультация

Бесплатная консультация

Спасибо!
Не выключайте, пожалуйста, свой телефон. Мы скоро перезвоним вам. До связи :)
Закрыть
Консультант Ганна Гайдукова
Ганна Гайдукова (063) 440 39 03 Зворотній дзвінок

Реєстрація благодійного фонду

Реєстрація благодійної організації Київ

Стандарт
5 950 грн
Стандарт +
7 450 грн
Преміум
від 10 450 грн
консультація
консультація по КВЕД
перевірка документів клієнта для реєстрації
нотаріальні послуги
довіреність
статут
протоколи
накази
подача реєстраційної заяви
реєстрація в єдрпоу
печатка
забираємо виписку про реєстрацію
ЄП (єдиний податок, форми ЄП)
книга обліку доходів витрат
ПДВ (Податок на додану вартість, форми ПДВ)
неприбутковість
отримання документів з податкової
отримання довідки статистики
повідомлення центру зайнятості про найманого працівника
отримання ключів ЕЦП (електронний цифровий підпис)
укладення договору з податковою по ключам ЕЦП
нотаріус картки підписів
нотаріус довіреність
розробка типової схеми документообігу (1 год.)
розробка типової схеми оподаткування (1 год.)

Замовити

Замовити

Замовити

  • * Вартість вказано за одного засновника громадянина України
Як ми працюємо
Консультація
Вибір пакета
Оплата
Підготовка
Обслуговування
Інформування

Поняття «неприбуткова організація» закріплено Податковим Кодексом України. До внесення змін до Податкового кодексу неприбуткові підприємства, установи та організації визначалися як підприємства, установи та організації, основною метою діяльності яких є не отримання прибутку, а здійснення благодійної діяльності та меценатства і іншої діяльності, передбаченої законодавством.

Починаючи з лютого 2013 року реєстрація благодійного фонду в Україні здійснюється за новими правилами.

Як зареєструвати благодійний фонд

Законодавством передбачено три організаційні форми, в яких може створюватися благодійна організація: товариство, установа чи фонд. Також слід відзначити, що скасовано такі форми як міжнародна, всеукраїнська, місцева організація, а тому територіальність своєї діяльності організація обирає самостійно.

Спеціалісти нашої компанії нададуть повний спектр послуг, пов’язаних із реєстрацією благодійної організації у м. Київ, починаючи від розробки статутних документів, які відповідатимуть всім вимогам нового законодавства та закінчуючи детальною консультацією щодо подальшої благодійної діяльності.

Документи для реєстрації благодійного фонду

Враховуючи, що благодійна організація являється юридичною особою приватного права, документи, які необхідно надати для її державної реєстрації, передбачені законодавством України про державну реєстрацію юридичних осіб, а саме:

  • реєстраційна картка (за Формою 1);
  • відповідне рішення засновників про створення організації;
  • установчі документи в двох екземплярах: для товариства та фонду - статут, для установи - установчий акт (прошиті, пронумеровані та підписані засновником (-ами));
  • довіреність представника, а також його паспорт.

До установчих документів обов’язково вноситься наступна інформація:

1) повна назва організації;

2) цілі та сфери, в яких здійснюватиметься благодійна діяльність;

3) апарат управління, його склад, повноваження, діяльність, а також порядок його формування (обрання, призначення, зміна, припинення повноважень) та прийняття ним рішень;

4) порядок внесення змін до установчих документів організації;

5) джерела формування доходів, контроль та звітність щодо діяльності організації;

6) підстави та порядок припинення діяльності, в тому числі схема розподілу активів;

7) порядок зміни складу учасників, а також їхні права та обов’язки (для статуту товариства та фонду).

Порядок реєстрації благодійної організації

Для реєстрації благодійної організації необхідно звернутись із вище зазначеним пакетом документів до реєстратора в місцеву держадміністрацію за місцем знаходження такої організації. Розгляд документів та внесення до ЄДР відповідного запису відбувається у день подання документів.

Державний реєстратор самостійно направляє до органів статистики, доходів і зборів, ПФУ дані для взяття організації на облік.

Після отримання відповіді від вказаних органів реєстратор видає заявнику один екземпляр установчих документів зі штампом про державну реєстрацію, а також виписку з ЄДР.

Зверніть увагу! Починаючи з 30.10.2014 року плату за реєстрацію юридичної особи скасовано. Крім того подальше внесення змін до установчих документів організації також проводиться на безоплатній основі.

Крім того ви можете внести дані про свою організацію до Реєстру неприбуткових установ та організацій. Для цього необхідно звернутись до органу податків і зборів за місцезнаходженням організації, подавши заяву (Форма 1-РН) та копії установчих документів.

Для проведення державної реєстрації фахівцям нашої компанії необхідно надати наступні документи та інформацію:

  1. Найменування організації та види благодійної діяльності;
  2. Копії паспортів та довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів засновників;
  3. Копії установчих документів та виписку - для засновника, який є юридичною особою;
  4. Інформація щодо членів правління організації, а також наглядової ради;
  5. Підтвердження юридичної адреси (напр., договір найму);
  6. Доручення на ім'я нашого спеціаліста.

Що отримує замовник після реєстрації БФ?

Після реєстрації благодійного фонду юридична або фізична особа, яка є його засновником, отримує:

  • довідку про внесення даних платника податків та страхових внесків до Єдиного державного реєстру;
  • документ, що підтверджує постановку фонду на облік в управлінні статистики:
  • статут організації, що займається благодійною діяльністю;
  • запротокольовані рішення про створення фонду;
  • накази про призначення конкретних осіб на керівні посади;
  • документ про присвоєння статусу неприбуткової організації, що звільняє від обов'язкового податку на прибуток;
  • виписку про державну реєстрацію;
  • печатку з одним захисним елементом.

Які можуть бути причини відмови в державній реєстрації?

В реєстрації благодійного фонду можуть відмовити в наступних випадках:

  1. Документи подає особа, що не має відповідних повноважень.
  2. Судовим органом було прийнято рішення про заборону реєстрації. Про це є дані в Єдиному державному реєстрі.
  3. Корпоративні права юридичної особи, знаходяться під арештом.
  4. Причини, за якими розгляд документів було тимчасово призупинено, не усунуті заявником протягом встановленого терміну.
  5. Зміст документів суперечить нормам українського законодавства.
  6. У процесі отримання статусу юридичної особи або створення некомерційного громадського формування порушений регламентований законом порядок дій.
  7. Назва організації не відповідає вимогам законодавства.
  8. Щодо засновника було прийнято рішення про припинення дії статусу юридичної особи.

Для відмови в реєстрації благодійного фонду можуть бути й інші підстави. Проте, заручившись підтримкою досвідченого юриста, ви зможете уникнути непередбачених труднощів і бюрократичних зволікань.

Послуги з реєстрації від ЮК “Наказ”

Спеціалісти нашої компанії оперативно забезпечать проходження процедури реєстрації, включаючи надання наступних послуг:

  • розробка установчих документів та всіх додаткових протоколів та рішень, зміст та форма яких чітко відповідатимуть вимогам законодавства;
  • здійснення державної реєстрації організації та взяття її на облік у необхідних органах та фондах;
  • отримання документів, які підтверджують реєстрацію та взяття на облік;
  • супровід процедури отримання статусу неприбуткової організації та внесення її до відповідного Реєстру;
  • повна консультація з приводу подальшої діяльності організації.

Законодавство:

ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців” від 15.05.2003 № 755-IV;

ЗУ “Про благодійну діяльність та благодійні організації” від 05.07.2012 № 5073-VI;

Наказ Міністерства фінансів України “Про затвердження Положення про Реєстр неприбуткових установ та організацій” від 24.01.2013 № 37.

Обговорення і відгуки (4)

Олексей
07.07.2015 21:46

Добрий день! Поясніть, будь-ласка, яка різниця між фондом, товариством та установою? Яку організаційну форму краще обрати? Дякую за відповідь!

Наталия Чацкис
28.07.2015 08:17

Для створення товариства необхідно мінімум 2 учасники, які можуть приймати участь в управлінні товаристом. Створити установу може як один, так і декілька учасників, проте обов`язковою є передача певних активів, за рахунок яких буде здійснюватись благодійна діяльність. Крім того, засновники не мають права приймати участь в управлінні установою. Для створення фонду достатньо також як одного, так і декількох учасників, проте на відмінну від попереднього варіанту, немає необхідності в передачі власних активів. Активи фонду можуть бути сформовані як учасниками, так і іншими благодійниками. Учасники фонду приймають участь в його управлінні. Тобто вибір організаційно-правової форми залежить від конкретної ситуації.

Саша
07.07.2015 21:45

В ст. 24 ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців” в списку документів, які необхідно подати для реєстрації, є квитанція про оплату реєстраційного збору. То чи треба його сплачувати? Чи збір скасовано тільки для благодійних організацій?

Наталия Чацкис
28.07.2015 07:49

Доброго дня! Дана ситуація пов`язана із внесенням змін до вказаного закону. В чинній редакції закону даний пункт про квитанцію вже виключено. На даний час адміністративний збір справляється за внесення змін до установчих документів, його розмір визначено у ст. 10 ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців”. Також відзначу, що адміністративний збір за внесення змін не сплачують, зокрема, благодійні організації.