Юридические услуги от компании Наказ
Пн-Пт 09:00 - 19:00
Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Реєстрація благодійного фонду

Реєстрація благодійної організації Київ

Реєстрація благодійного фонду в Україні

Починаючи з лютого 2013 року реєстрація благодійного фонду в Україні здійснюється за новими правилами.

Законодавством передбачено три організаційні форми, в яких може створюватися благодійна організація: товариство, установа чи фонд. Також слід відзначити, що скасовано такі форми як міжнародна, всеукраїнська, місцева організація, а тому територіальність своєї діяльності організація обирає самостійно.

Спеціалісти нашої компанії нададуть повний спектр послуг, пов’язаних із реєстрацією благодійної організації у м. Київ, починаючи від розробки статутних документів, які відповідатимуть всім вимогам нового законодавства та закінчуючи детальною консультацією щодо подальшої благодійної діяльності.

Документи для реєстрації благодійного фонду

Враховуючи, що благодійна організація являється юридичною особою приватного права, документи, які необхідно надати для її державної реєстрації, передбачені законодавством України про державну реєстрацію юридичних осіб, а саме:

  • реєстраційна картка (за Формою 1);
  • відповідне рішення засновників про створення організації;
  • установчі документи в двох екземплярах: для товариства та фонду - статут, для установи - установчий акт (прошиті, пронумеровані та підписані засновником (-ами));
  • довіреність представника, а також його паспорт.

До установчих документів обов’язково вноситься наступна інформація:

1) повна назва організації;

2) цілі та сфери, в яких здійснюватиметься благодійна діяльність;

3) апарат управління, його склад, повноваження, діяльність, а також порядок його формування (обрання, призначення, зміна, припинення повноважень) та прийняття ним рішень;

4) порядок внесення змін до установчих документів організації;

5) джерела формування доходів, контроль та звітність щодо діяльності організації;

6) підстави та порядок припинення діяльності, в тому числі схема розподілу активів;

7) порядок зміни складу учасників, а також їхні права та обов’язки (для статуту товариства та фонду).

Порядок реєстрації благодійної організації

Для реєстрації благодійної організації необхідно звернутись із вище зазначеним пакетом документів до реєстратора в місцеву держадміністрацію за місцем знаходження такої організації. Розгляд документів та внесення до ЄДР відповідного запису відбувається у день подання документів.

Державний реєстратор самостійно направляє до органів статистики, доходів і зборів, ПФУ дані для взяття організації на облік.

Після отримання відповіді від вказаних органів реєстратор видає заявнику один екземпляр установчих документів зі штампом про державну реєстрацію, а також виписку з ЄДР.

Зверніть увагу! Починаючи з 30.10.2014 року плату за реєстрацію юридичної особи скасовано. Крім того подальше внесення змін до установчих документів організації також проводиться на безоплатній основі.

Крім того ви можете внести дані про свою організацію до Реєстру неприбуткових установ та організацій. Для цього необхідно звернутись до органу податків і зборів за місцезнаходженням організації, подавши заяву (Форма 1-РН) та копії установчих документів.

Для проведення державної реєстрації фахівцям нашої компанії необхідно надати наступні документи та інформацію:

  1. Найменування організації та види благодійної діяльності;
  2. Копії паспортів та довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів засновників;
  3. Копії установчих документів та виписку - для засновника, який є юридичною особою;
  4. Інформація щодо членів правління організації, а також наглядової ради;
  5. Підтвердження юридичної адреси (напр., договір найму);
  6. Доручення на ім'я нашого спеціаліста.

Послуги з реєстрації від ЮК “Наказ”

Спеціалісти нашої компанії оперативно забезпечать проходження процедури реєстрації, включаючи надання наступних послуг:

  • розробка установчих документів та всіх додаткових протоколів та рішень, зміст та форма яких чітко відповідатимуть вимогам законодавства;
  • здійснення державної реєстрації організації та взяття її на облік у необхідних органах та фондах;
  • отримання документів, які підтверджують реєстрацію та взяття на облік;
  • супровід процедури отримання статусу неприбуткової організації та внесення її до відповідного Реєстру;
  • повна консультація з приводу подальшої діяльності організації.

Законодавство:

ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців” від 15.05.2003 № 755-IV;

ЗУ “Про благодійну діяльність та благодійні організації” від 05.07.2012 № 5073-VI;

Наказ Міністерства фінансів України “Про затвердження Положення про Реєстр неприбуткових установ та організацій” від 24.01.2013 № 37.

Добавить комментарий

  • Введите код с картинки (если не можете прочитать код, смените картинку кнопкой «Не могу рассмотреть код»)

    Защитный код
    Обновить
 Комментарии

Отзывы (4)

Олексей 08.07.2015 01:46

Добрий день! Поясніть, будь-ласка, яка різниця між фондом, товариством та установою? Яку організаційну форму краще обрати? Дякую за відповідь!

| | Цитировать

Наталия Чацкис 28.07.2015 12:17

Для створення товариства необхідно мінімум 2 учасники, які можуть приймати участь в управлінні товаристом. Створити установу може як один, так і декілька учасників, проте обов`язковою є передача певних активів, за рахунок яких буде здійснюватись благодійна діяльність. Крім того, засновники не мають права приймати участь в управлінні установою. Для створення фонду достатньо також як одного, так і декількох учасників, проте на відмінну від попереднього варіанту, немає необхідності в передачі власних активів. Активи фонду можуть бути сформовані як учасниками, так і іншими благодійниками. Учасники фонду приймають участь в його управлінні. Тобто вибір організаційно-правової форми залежить від конкретної ситуації.

| | Цитировать

Саша 08.07.2015 01:45

В ст. 24 ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців” в списку документів, які необхідно подати для реєстрації, є квитанція про оплату реєстраційного збору. То чи треба його сплачувати? Чи збір скасовано тільки для благодійних організацій?

| | Цитировать

Наталия Чацкис 28.07.2015 11:49

Доброго дня! Дана ситуація пов`язана із внесенням змін до вказаного закону. В чинній редакції закону даний пункт про квитанцію вже виключено. На даний час адміністративний збір справляється за внесення змін до установчих документів, його розмір визначено у ст. 10 ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців”. Також відзначу, що адміністративний збір за внесення змін не сплачують, зокрема, благодійні організації.

| | Цитировать

Компания НАКАЗ не может гарантировать 100% оформление заказанных документов, если клиентом не предоставлен полный комплект документов и информации в установленные сроки, решение и сроки выдачи документов зависят от соответствующих государственных органов и законов Украины. Государственные органы могут потребовать дополнительные документы в зависимости от особенностей и ситуации конкретного клиента. Оплата государственных пошлин и сборов осуществляется до или в момент подачи документов и в случае отказа не возвращаются. В свою очередь компания НАКАЗ прикладывает максимум усилий и опыта, чтобы повысить ваши шансы и сроки получения заказанной вами услуги до максимально высокого уровня по сравнению с самостоятельной подачей. Цены, указанные на сайте, не являются ни рекламой, ни офертой, как правило, указана минимальная стоимость услуги. Компания НАКАЗ не участвует в коррупционных и незаконных схемах, не рекомендует этого клиентам и не принимает заведомо незаконные заказы. Всю ответственность за предоставленные в компанию данные для работы несет клиент. Мы работаем только в правовом поле законодательства Украины.

Ваш юрист Адвокат Юрист Мария Пилипчук юрист, юридические услуги Опыт: 5 лет (063) 440 39 03

Последние комментарии:

  1. Ірина Щирба 24.02.2017 12:02

    Отримання посвідчення водія

    Добрий день. Маю права "В,С" але офіційного стажу водіння авто, який можна документально підтвердити ...
     
  2. НАКАЗ 23.02.2017 18:53

    Налоговая консультация

    Добрый день, Алексей! Такую консультацию мы можем предоставить на платной основе. Стоимость данной ...
     
  3. Людмила 23.02.2017 10:20

    Тендерна документація – юридичний аналіз та підготовка

    Доброго дня, потребуємо консультацію з законності оприлюднення плану закупівель. Будемо вдячні за ...
     
  4. Алексей 22.02.2017 21:04

    Налоговая консультация

    Добрый день! Интересует консультация по налогообложению частных лиц, имеющих бизнес за рубежом.
     
  5. НАКАЗ 22.02.2017 10:40

    Налогообложение СПД

    Доброго дня, Тамара! Згідно КУ п.296.10. Реєстратори розрахункових операцій не застосовуються платниками ...
     
  6. тамара 22.02.2017 09:15

    Налогообложение СПД

    .если юр лицо работапт на единои податке 5 пр и доход нн больше 1 мл грн нуюен ли кассовы апарат