Бесплатная консультация

Бесплатная консультация

Спасибо!
Не выключайте, пожалуйста, свой телефон. Мы скоро перезвоним вам. До связи :)
Закрыть
Консультант Ганна Гайдукова
Ганна Гайдукова (063) 440 39 03 Зворотній дзвінок

Реєстрація благодійного фонду

Реєстрація благодійної організації Київ

Реєстрація благодійного фонду в Україні

Бюджет
(реєстрація)
5 950 грн
Стандарт
(під ключ)
7 450 грн
Преміум
(рішення)
19 800 грн
консультація
анкетування
консультація по КВЕД
консультація юридична
консультація податкова
консультація бухгалтерська
перевірка документів клієнта
один засновник громадянин України
довіреність, протокол, статут
статут
протоколи
накази
подача реєстраційної заяви
реєстрація в єдрпоу
печатка
забираємо виписку про реєстрацію
отримання документів з податкової
отримання довідки статистики
повідомлення центру зайнятості про найманого працівника
нотаріус картки підписів
нотаріус довіреність
відкриття рахунку в банку
підготовка типових документів договір (акт, рахунок)
розробка типової схеми документообігу
розробка типової схеми оподаткування
штамп
логотип на печатці
подача документів до органів Київська область (нарочно)
відправка документів до органів (пошта)
дорозробка типового статуту
додатковий засновник
засновник юридична особа
засновник іноземець
засновник іноземна компанія
підготовка документів засновника
переклад документів
супроводження на іноземній мові
терміново до 24 годин
терміново до 2 годин
робота в не робочі години

Замовити

Замовити

Замовити

  • вартість пакетів бюджет і стандарт вказана для засновників - громадян України;
  • оплата пакету Преміум відбувається в два етапи - 50% до початку надання послуг і 50% після закінчення;
  • якщо частина послуг з пакета не знадобилася - сума не зменшується;
  • додатково оплачується - термінова підготовка документів (протягом робочої доби) за подвійним тарифом;
  • оформити довіреність клієнт може у будь-якого нотаріуса строго за наданим нами наприклад;
  • дуже важливо розуміти, що якщо щось не включено в пакет, швидше за все це доведеться або замовити додатково або зробити самостійно, якщо у вас є така можливість;
  • більш детально зі змістом послуг в пакетах та їх вартості можна ознайомитися в прайс-листі.
Як ми працюємо
Консультація
Вибір пакета
Оплата
Підготовка
Обслуговування
Інформування

Починаючи з лютого 2013 року реєстрація благодійного фонду в Україні здійснюється за новими правилами.

Законодавством передбачено три організаційні форми, в яких може створюватися благодійна організація: товариство, установа чи фонд. Також слід відзначити, що скасовано такі форми як міжнародна, всеукраїнська, місцева організація, а тому територіальність своєї діяльності організація обирає самостійно.

Спеціалісти нашої компанії нададуть повний спектр послуг, пов’язаних із реєстрацією благодійної організації у м. Київ, починаючи від розробки статутних документів, які відповідатимуть всім вимогам нового законодавства та закінчуючи детальною консультацією щодо подальшої благодійної діяльності.

Документи для реєстрації благодійного фонду

Враховуючи, що благодійна організація являється юридичною особою приватного права, документи, які необхідно надати для її державної реєстрації, передбачені законодавством України про державну реєстрацію юридичних осіб, а саме:

  • реєстраційна картка (за Формою 1);
  • відповідне рішення засновників про створення організації;
  • установчі документи в двох екземплярах: для товариства та фонду - статут, для установи - установчий акт (прошиті, пронумеровані та підписані засновником (-ами));
  • довіреність представника, а також його паспорт.

До установчих документів обов’язково вноситься наступна інформація:

1) повна назва організації;

2) цілі та сфери, в яких здійснюватиметься благодійна діяльність;

3) апарат управління, його склад, повноваження, діяльність, а також порядок його формування (обрання, призначення, зміна, припинення повноважень) та прийняття ним рішень;

4) порядок внесення змін до установчих документів організації;

5) джерела формування доходів, контроль та звітність щодо діяльності організації;

6) підстави та порядок припинення діяльності, в тому числі схема розподілу активів;

7) порядок зміни складу учасників, а також їхні права та обов’язки (для статуту товариства та фонду).

Порядок реєстрації благодійної організації

Для реєстрації благодійної організації необхідно звернутись із вище зазначеним пакетом документів до реєстратора в місцеву держадміністрацію за місцем знаходження такої організації. Розгляд документів та внесення до ЄДР відповідного запису відбувається у день подання документів.

Державний реєстратор самостійно направляє до органів статистики, доходів і зборів, ПФУ дані для взяття організації на облік.

Після отримання відповіді від вказаних органів реєстратор видає заявнику один екземпляр установчих документів зі штампом про державну реєстрацію, а також виписку з ЄДР.

Зверніть увагу! Починаючи з 30.10.2014 року плату за реєстрацію юридичної особи скасовано. Крім того подальше внесення змін до установчих документів організації також проводиться на безоплатній основі.

Крім того ви можете внести дані про свою організацію до Реєстру неприбуткових установ та організацій. Для цього необхідно звернутись до органу податків і зборів за місцезнаходженням організації, подавши заяву (Форма 1-РН) та копії установчих документів.

Для проведення державної реєстрації фахівцям нашої компанії необхідно надати наступні документи та інформацію:

  1. Найменування організації та види благодійної діяльності;
  2. Копії паспортів та довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів засновників;
  3. Копії установчих документів та виписку - для засновника, який є юридичною особою;
  4. Інформація щодо членів правління організації, а також наглядової ради;
  5. Підтвердження юридичної адреси (напр., договір найму);
  6. Доручення на ім'я нашого спеціаліста.

Послуги з реєстрації від ЮК “Наказ”

Спеціалісти нашої компанії оперативно забезпечать проходження процедури реєстрації, включаючи надання наступних послуг:

  • розробка установчих документів та всіх додаткових протоколів та рішень, зміст та форма яких чітко відповідатимуть вимогам законодавства;
  • здійснення державної реєстрації організації та взяття її на облік у необхідних органах та фондах;
  • отримання документів, які підтверджують реєстрацію та взяття на облік;
  • супровід процедури отримання статусу неприбуткової організації та внесення її до відповідного Реєстру;
  • повна консультація з приводу подальшої діяльності організації.

Законодавство:

ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців” від 15.05.2003 № 755-IV;

ЗУ “Про благодійну діяльність та благодійні організації” від 05.07.2012 № 5073-VI;

Наказ Міністерства фінансів України “Про затвердження Положення про Реєстр неприбуткових установ та організацій” від 24.01.2013 № 37.

 Комментарии

Отзывы (4)

Олексей 08.07.2015 01:46

Добрий день! Поясніть, будь-ласка, яка різниця між фондом, товариством та установою? Яку організаційну форму краще обрати? Дякую за відповідь!

Цитировать

Наталия Чацкис 28.07.2015 12:17

Для створення товариства необхідно мінімум 2 учасники, які можуть приймати участь в управлінні товаристом. Створити установу може як один, так і декілька учасників, проте обов`язковою є передача певних активів, за рахунок яких буде здійснюватись благодійна діяльність. Крім того, засновники не мають права приймати участь в управлінні установою. Для створення фонду достатньо також як одного, так і декількох учасників, проте на відмінну від попереднього варіанту, немає необхідності в передачі власних активів. Активи фонду можуть бути сформовані як учасниками, так і іншими благодійниками. Учасники фонду приймають участь в його управлінні. Тобто вибір організаційно-правової форми залежить від конкретної ситуації.

Цитировать

Саша 08.07.2015 01:45

В ст. 24 ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців” в списку документів, які необхідно подати для реєстрації, є квитанція про оплату реєстраційного збору. То чи треба його сплачувати? Чи збір скасовано тільки для благодійних організацій?

Цитировать

Наталия Чацкис 28.07.2015 11:49

Доброго дня! Дана ситуація пов`язана із внесенням змін до вказаного закону. В чинній редакції закону даний пункт про квитанцію вже виключено. На даний час адміністративний збір справляється за внесення змін до установчих документів, його розмір визначено у ст. 10 ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців”. Також відзначу, що адміністративний збір за внесення змін не сплачують, зокрема, благодійні організації.

Цитировать

Добавить комментарий