Бесплатная консультация

Бесплатная консультация

Спасибо!

Не выключайте, пожалуйста, свой телефон. Мы скоро перезвоним вам. До связи :)
Закрыть
Консультант Ганна Гайдукова
Ганна Гайдукова (063) 440 39 03 Зворотній дзвінок

Оформлення зміни керівника організації

Зміна керівника юридичної особи

Громадські об'єднання, до яких відносяться громадські організації та громадські спілки, здійснюють свою діяльність відповідно до чинного законодавства.

Закон зазначає, що такі об'єднання можуть діяти зі статусом юридичної особи та без. Однак право засновників громадського об'єднання на створення і здійснення своєї подальшої діяльності без статусу юридичної особи не обмежує їх у можливості затвердити своїм установчим документом статут.

Актуальним залишається питання діяльності громадських об'єднань, що діють зі статусом юридичної особи.

Неприбуткові організації повинні діяти відповідно до вимог їх установчих документів і враховувати норми чинного законодавства.

При створенні громадського об'єднання, тобто на установчих зборах, засновники вирішують питання про затвердження статуту. Наступне не менш важливе питання - це обрання керівника та органів управління, вирішується на установчих зборах вже відповідно до затвердженого статуту.

Статут як документ, відповідно до якого діє громадська організація або громадська спілка, повинен містити ще й інформацію щодо кола повноважень керівника та керівних органів. Зміна керівника юридичної особи (зміна директора), порядок формування складу керівних органів, термін дії повноважень керівника та керівних органів - ці питання також мають бути передбачені в статуті.

Процедура внесення змін до установчих документів громадських об'єднань регулюється відповідно до норм закону.

Зміна керівних органів може відбуватися з різних причин. Це може бути як переобрання керівних органів (наприклад, у зв'язку із закінченням строку їх повноважень), так і звільнення керівника.

Оформлення зміни керівника організації повинно мати правову основу. Тому при зміні керівних органів, громадська організація повинна дотримуватися порядку, визначеного її статутом. Зміна керівника повинна відбуватися з повідомленням органу, який займається питанням реєстрації. До такого органу подається наступний пакет документів:

  • заява, що складається в довільній формі;
  • форма №3, подається заповненою, зміст картки має відповідати всім встановленим вимогам;
  • засвідчене печаткою організації рішення уповноваженого органу про зміну керівника. Таке рішення має бути прийняте відповідно до статуту та законодавства, що регулює дане питання. До цього рішення додається розпорядчий документ про призначення керівника або керівних органів громадської організації. Замість оригіналів дозволяється подати нотаріально завірені копії документів;
  • завірений печаткою організації документ, який підтверджує правомірність скликання засідання вищого органу управління організації (дозволяється подавати нотаріально засвідчену копію такого документа);
  • відомості про керівні органи.

Документи підписуються керівником організації.

Фактична зміна керівника громадської організації відбувається, якщо після подачі вищезазначених документів, державний реєстратор приймає дане повідомлення і виносить рішення про внесення змін у складі керівних органів громадської організації.

Послуги щодо зміни керівника юридичної особи від ЮК "Наказ"

Наші фахівці якісно надають такі послуги, як зміна керівника юридичної особи, включаючи процедуру зміни керівників в громадських організаціях.

Законодавство:

Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" від 15.05.2003 №755-IV;

Закон України "Про громадські об’єднання" від 22.03.2012 №4572-VI.

 Комментарии

Отзывы (15)

Валентина 27.05.2017 17:26

Доброго дня. Підскажіть будь-ласка послідовність зміни керівника, які документи і куди подавати? Як швидко це можливо зробити?

Цитировать

НАКАЗ 29.05.2017 09:22

Доброго дня!
Для того, об отримати більш детальну консультацію з даного питання, зверніться до наших спеціалістів по контактним данним вказаним вище на сайті.
З повагою, ЮК "НАКАЗ".

Цитировать

руслан 12.04.2017 18:46

ЧИ ПОТРІБНО ПІСЛЯ ПЕРЕППРИЗНАЧЕННЯ КЕРІВНИКА ТА ЧЛЕНІВ ПРАВЛІННЯ ПОДАВАТИ ОГОЛОШЕННЯ В МІСЦЕВУ ГАЗЕТУ

Цитировать

НАКАЗ 13.04.2017 18:48

Руслан доброго дня.

Відповідь на ваше питання залежить від декількох факторів - по-перше від організаційно-правової форми вашої організації, а по друге від положень вашого Статуту.

Наші спеціалісти можуть надати вам консультацію щодо необхідності публікації, для замовлення послуги - зв'яжіться з нами за контактами вказаними на сайті.

З повагою, ЮО "НАКАЗ".

Цитировать

руслан 12.04.2017 18:42

чи потрібно після зміни керівника та членів правління подавати оголошення в газету

Цитировать

НАКАЗ 12.04.2017 19:37

Доброго дня, Руслан!
Після того, як Загальні Збори Учасників проголосували за зміну керівника, цю інформацію необхідно подати до відповідного територіального органу юстиції і провести державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу. Повідомлення засобів масової інформації про зміну керівника чи членів правління - законом, не вимагається.
З повагою, ЮК "НАКАЗ".

Цитировать

василь 28.11.2016 21:58

Що робити, коли звільнений конференцією керівник відмовляється від будь-якої співпраці: не віддає печатки, не підписує жодних документів в тому числі й протокол

Цитировать

НАКАЗ 29.11.2016 10:56

Доброго дня, Василь.

Питання відкликання (звільнення) керівника громадського об'єднання відносится до компетенції відповідного керівного органу об'єднання, тобто сам керівник можете не бути присутнім при прийнятті такого рішення.

Щодо відсутності бажання до співпраці та відмову у передачі печатки - керівний орган може засвідчити дану ситуацію актом, та на його підставі замовити нову печатку, яку затвердити відповідними внутрішніми документами.

Дякуємо за питання!
З повагою, ЮК НАКАЗ.

Цитировать

Тарас 31.05.2016 17:18

1. На загальних зборах громадського об`єднання вирішили змінити керівника. Це оформлено протоколом за всіма правилами з реєстром присутніх (серед яких, зокрема, був і чинний керівник).
2. Одночасно, Загальними зборами доручено новому керівнику забезпечити подання на державну реєстрацію рішення з правом видачи довіреностей.
3. Загальні збори можуть вирішувати будь-які питання з діяльності Громадського об`єднання.
Питання - Чи можна подати рішення Загальних зборів на державну реєстрацію на підставі довіреності, виданої новим керівником, якщо відомості в Реєстрі вказують, що єдиним підписантом є старий керівник?

Цитировать

Nakaz 31.05.2016 17:35

Доброго дня, Тарас.

Вірно видавати довіреність вже від нового керівника, дата видачі довіреності повинна співпадати з датою призначення нового керівника згідно протоколу Загальних зборів Організації.

Наша компанія надає послуги щодо зміни керівника громадської організації, юристи нашої компанії можуть допомогти Вам провести державну реєстрацію змін у найкоротший термін.

Дякуємо за питання!
З повагою, ЮК "НАКАЗ"

Цитировать

Тарас 31.05.2016 18:38

Щиро дякую за оперативну відповідь!

Цитировать

Дмитро 09.10.2015 19:05

Для зміни керівника, державному реєстратору подаються документи особисто керівником чи можна за довіреністю?

Цитировать

Nakaz 30.10.2015 11:42

Доброго дня, Дмитро!

Відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців” дозволяється подавати документи як керівнику, так і представнику.
Якщо документи подаються керівником (особою, яка має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності), в такому випадку державному реєстратору потрібно пред'явити паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця.
Якщо ж документи подаються представником, то державному реєстратору потрібно пред'явити паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця та надати довіренність або ж її нотаріальну копію.

Дякуємо за питання!
З повагою, ЮО “Наказ”

Цитировать

Наталля 09.10.2015 19:05

Чи потрібно для зміни керівника вносити зміни до статуту?

Цитировать

Nakaz 30.10.2015 11:43

Доброго дня, Наталля!

Ні, не потрібно. Відомості про керівника містяться в базі ЄДР, однак в статуті такі відомості не зазначаються, саме для того, щоб кожного разу при зміні керівника не доводилося вносити зміни до установчих документів товариства.

Дякуємо за питання!
З повагою, ЮО “Наказ”

Цитировать

Добавить комментарий