Пн-Пт з 09:00 до 19:00

Бесплатная консультация

Бесплатная консультация

Спасибо!
Не выключайте, пожалуйста, свой телефон. Мы скоро перезвоним вам. До связи :)
Закрыть
Консультант Арсеній Салалайко
Арсеній Салалайко (063) 235 08 72

Оформлення у власність земельної ділянки

Оформлення землі у власність документи Київ

 Термін виконанняЦіна (грн.)
від 6 міс. від 5000 (під ключ)
від 5000
замовити

До вартості послуг входять:

  • оформлення технічної документації зі встановлення меж земельної ділянки;
  • підготовка чергового кадастрового плану;
  • написання клопотань;
  • погодження в архітектурі, ДЗК, Зем. ресурсах;
  • реєстрація в земельному кадастрі;
  • видача свідоцтва на земельну ділянку.

1 січня 2013, нарешті, набрав чинності довгоочікуваний закон України «Про державний земельний кадастр», який вніс масу змін до сфери земельних правовідносин і, зокрема, в процедуру оформлення на різних етапах права власності на земельну ділянку.

До змін у законодавстві право власності на землю, так само, як і право постійного користування земельною ділянкою, виникало у власника з отриманням державного акта.

Багато громадян переконалися на своєму досвіді, що оформлення Державного акта на землю може тривати роками.

Згідно з нововведеннями, тепер свідоцтво на право власності на земельну ділянку ("Державний Акт")  видається тільки при первинному виділенні земельної ділянки.

Сьогодні право власності на землю набувається тільки після державної реєстрації правовстановлюючого документа. Тобто, якщо ви отримали у власність земельну ділянку, виділену вперше, тоді вам необхідно отримати свідоцтво на право власності на земельну ділянку ("Державний Акт") та зареєструвати його. Свідоцтво на право власності на земельну ділянку ("Державний Акт") видається також у разі відчуження частини земельної ділянки, якщо частина виділяється в натурі.

За умови, що право власності на землю переходить в результаті укладення цивільно-правової угоди (купівля-продаж, дарування, міна), або в спадщину, правовстановлюючим документом вважається договір або свідоцтво про право на спадщину. У такому випадку робиться відмітка на державному акті про перехід права власності, і він в обов'язковому порядку долучається до правовстановлюючого документа.

Хоча законодавчі зміни і спростили процедуру оформлення права власності, але водночас вони внесли деяку плутанину в перехідному періоді. Багато органів, які виконують оформлення земельної ділянки у власність, на практиці не змогли розділити компетенцію, що призводить до численних відмов у вчиненні необхідних дій. Також виникають різночитання норм законодавства у сфері земельних правовідносин, оскільки не всі підзаконні акти відповідають вимогам нових законів.

Наша компанія надає консультування з земельних питань своїм клієнтам з урахуванням багаторічного практичного досвіду вирішення завдань, що виникають при оформленні прав власності на землю.

Обговорення і відгуки (24)

Світлана
29.05.2019 05:43

Добрий день. Земля находиться у фг в постійнном користуванні зробили розпайовку землі на 6 членів по статуту у приватну власність, 5членів получили дозвола з держгеокадастру, а 1 ні.Свідоцтво на право власності на земельну ділянку ("Державний Акт") у них ще немає тому що я почала подавати документи і мені тільки відмови пишуть.Акт на земельну ділянку тільки може бути анульовоний якщо мені нададуть земельну ділянку.Що в такій ситуаціі робити?

Олег
05.09.2018 16:11

Ви працюєте тільки по Києву? цікавить питання виділення і оформлення земельної ділянки 2га для особистого фермерського господарства в Вінницькому районі

Ірина
15.05.2017 20:30

Доброго дня. В 2008 р. після смерті матері мій чоловік і його брат отримали у спадщину земельну ділянку в Бориспільському районі Києвської області. Почали оформлення документів і все закінчилося на етапі отримання технічної документації в 2010 р. ( в них є свідоцтва про спадщину, присвоєний кадастровий номер), а ось права власності на цю ділянку не оформлені. Підкажіть, будь ласка, в який орган потрібно звернутися для реєстрації прав власності ; чи можна це зробити у нотаріуса; чи потрібно переоформляти техн. документацію, якщо вона датована липнем 2010 р.? Завчасно дякую.

НАКАЗ
16.05.2017 06:51

Доброго дня, Ірино. Свідоцтво про право на спадщину - це і є документ, що посвідчує право власності на майно. Вам необхідно лише зареєструвати ваші свідоцтва в Єдиному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Ми можемо Вам допомогти зареєструвати Ваші свідоцтва, це складає 2500 грн за кожну реєстрацію, та займає 5 робочих днів з моменту подачі документів на реєстрацію. В результаті Ви отримаєте витяг з реєстру про зареєстровані права на майно.

Ігор
12.02.2017 12:41

Добрий день! Підкажіть, будь ласка, станом на сьогоднішній день чи є первинним правовстановлюючим документом Державний акт на землю чи в будь -якому випадку видається інформаційна довідка?

НАКАЗ
13.02.2017 07:18

Добрий день, Ігор. Державний акт на землю є правовстановлюючим документом, а Інформаційна довідка з реєстру нерухомості підтверджує факт реєстрації в реєстрі, що необхідно для вчинення будь-якої дії відносно нерухомого майна.