Бесплатная консультация

Бесплатная консультация

Спасибо!
Не выключайте, пожалуйста, свой телефон. Мы скоро перезвоним вам. До связи :)
Закрыть
Консультант Арсеній Салалайко
Арсеній Салалайко (063) 440 39 03 Зворотній дзвінок

Оформлення свідоцтва і реєстрація права власності на нерухоме майно, квартиру або будинок

Аналіз
(документів)

3 750 грн

Область
(Київська)

49 350 грн

Місто
(Київ)

53 350 грн

5 р.д.
3,5 міс.
3,5 міс.
оцінка можливостей
перевірка існуючих документів
надання шаблонів і рекомендацій
застереження про причини відмови
Довіренність
Топогеодезичне знімання 1:500
Погодженя в КМДА (для Києва)
ескізи
державні платежі
підготовка повідомлення
подача/отримання документів
Технічний паспорт****
підготовка повідомлення
подача/отримання документів
Реєстрація права власності
довідка про сплату пойової участі
черговий кадастровий план

Замовити

Замовити

Замовити

  • Надання послуги можливе при наявності Генерального плану території в районі де плануються дії;
  • ****Вартість технічного паспорту залежить від площі приміщеннь та відсутності порушень****;
  • ****Вартість технічного паспорту залежить від місцерозташування об'єкта при виїзді спеціаліста на заміри****;
  • **** Присвоєння поштової адреси, залежить наявності генерального плану території****;
  • *Вартість Топознімання залежить від місця проведення (В Києві дорожче на від 2000 грн.);
  • Топогеодезичне знімання 1:500 - Інститут генерального Плану;
  • Реєстрація права власності = внесення змін до реєстру нерухомості;
Як ми працюємо
Консультація
Вибір пакета
Оплата
Підготовка
Обслуговування
Інформування

Відповідно до законодавства України, перед тим як одержати свідоцтво про право власності на нерухоме майно необхідно пройти через процедуру обов'язкової державної реєстрації. І тільки після оформлення права власності на будинок або квартиру можна почати розпоряджатися майном по своєму бажанню без будь-яких обмежень, якщо такі обмеження прямо не зазначені в законі.

Оформлення права власності на новобудову окрім процедури державної реєстрації включає в себе ще й видачу свідоцтва.

Як оформити свідоцтво про право власності

Державна реєстрація права власності на житловий будинок проводиться за заявою підрядника, на додаток до якої прикладаються:

  • документ, який підтверджує, що заявник має право будувати задуманий об'єкт на цій земельній ділянці;
  • документ, у якому говориться, що об'єкт був зданий в експлуатацію;
  • технічний паспорт об'єкта;
  • документ, у якому говориться, що об'єкту була привласнена поштова адреса;

Державний реєстратор, одержавши заяву й документи, приступає до їхньої перевірки. Якщо до пакету документів та інформації, яка міститься в ньому, у реєстратора немає претензій, він проводить реєстрацію. Для новоспоруджених об'єктів реєстрація включає в себе відкриття нового розділу в Державному реєстрі, куди вноситься відповідна інформація. Потім з реєстру робиться витяг і разом зі Свідоцтвом віддається заявникові. Одержавши на руки Свідоцтво про право власності на нерухоме майно, заявник стає повноправним власником побудованої нерухомості і на цьому будівництво вважається завершеним.

Наша компанія допоможе вам зібрати повний пакет документів, необхідних для реєстрації права власності на квартиру або будинок, а також візьме на себе подачу цих документів у відповідні органи й контроль над процедурою, у результаті чого ви без втрати власного часу отримаєте на руки свідоцтво про право власності на нерухоме майно.

4.8
Значение рейтинга
5.00
Максимальное значение рейтинга
4.70
Минимальное значение рейтинга
40
Количество голосов
Рейтинг отзывов
(40 оценок; среднее 4.8 из 5)

Обговорення і відгуки (0)