Бесплатная консультация

Бесплатная консультация

Спасибо!
Не выключайте, пожалуйста, свой телефон. Мы скоро перезвоним вам. До связи :)
Закрыть
Консультант Ганна Гайдукова
Ганна Гайдукова (063) 440 39 03 Зворотній дзвінок

Ліквідація благодійного фонду

Послуги ліквідації благодійного фонду

 
Бюджет
(запис про припинення)
3700 грн
Стандарт
(повідомлення ДФС, ПФУ)
15000 грн
Преміум
(активна
ліквідація)
30000 грн
Партнер
(пошук
рішень)
від 50000 грн
термін
2 р.д.
від 1 року
до 1 року
до 1 року
Консультація
Заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації
Довідка архівної установи
Протокол про ліквідацію
Протокол про утворення ліквідаційної комісії
Акт приймання передачі документів Голові комісії
Довіренність на внесення змін
Накази про звільнення
Видача трудових книжок
Розрахунок з працівниками
Повідомлення кредиторів про початок процедури ліквідації
Повідомлення ДПІ та ПФУ про початок процедури ліквідації
Закриття рахунків в установах банків крім одного
Подання документів до архіву
контроль зняття з обліку
подання скарг
дзвінки на гарячу лінію
візити в податкову
контроль направлення ДПІ державному реєстратору відомостей за формою 30-ОПП про відсутність заборгованості
контроль зняття з обліку
подання скарг
дзвінки на гарячу лінію
візити в пенсійни фонд
Знищення документів строк зберігання яких сплив
Основних засобів
Правила проведення первинної документації
Нарахування амортизації
Нарахування і сплата податків
Відповідність сформованих данних до поданої звітності
Перевірка дебіторської і кредиторської заборгованності
Трудові книжки
Накази
Штатний розклад
Особова картка
Складання проміжного балансу ліквідаційною комісією товариства
Складання ліквідаційного балансу
Наказ про призначення інвентаризації
Акти інвентаризації
Протокол ліквідаційної комісії про затвердження результатів інвентаризації
Проміжний баланс
Перелік майна товариства
Перелік вимог кредиторів та результати їх розгляду
Відновлення\Подача звітності
Відновлення звітності ЗП директора
Відновлення первинної документації
Пошук не стандартних рішень
 

Замовити

 

Замовити

 

Замовити

 

Замовити

 
  • * термін і вартість аудиту залежить від об'єму документообороту, звітності і кількості операцій;
  • * вартість вказана з урахуванням відсутності діяльності за три роки, один найманий працівник;
  • * вартість вказана за Наявності всієї первинної документації;
  • * вартість вказана за умови корректно поданої звітності та сплати податків;
  • * вартість залежить від необхідності проведення аудиторскої, документальної перевірки;
  • * вартість залежить від річного обороту, кількості операцій на місяц, наявність філій та відокремленних підрозділів, кількість співробітників, територіальне розташування підрозілів);
  • * вартість залежить від стану документів які підлягають перевірці, рівень автоматизації обліку;
Як ми працюємо
Консультація
Вибір пакета
Оплата
Підготовка
Обслуговування
Інформування

Благодійний фонд - це юридична особа, яка створюється для того, щоб добровільно здійснювати благодійну діяльність. Закон дозволяє займатися такою діяльністю в сфері освіти, спорту, культури і мистецтва, охорони здоров’я та ін. Варто зауважити, що благодійність передбачає як майнову допомогу, так і особисту участь.

Будь-яка благодійна організація, в тому числі й благодійний фонд, має виключну особливість - не вправі одержувати прибуток від діяльності та розподіляти його між засновниками, членами органу управління чи іншими особами.

Це означає, що фонд, в силу своєї неприбутковості, має займатися самоутриманням: оренда офісу, оплата праці тощо. Такий фінансовий тягар можуть нести не всі юридичні особи, які при цьому здійснюють підприємницьку діяльність, а тим паче благодійні організації. Тому з кожним днем зростає кількість фондів, налаштованих припинити своє існування. Вони можуть це зробити двома шляхами:

  • реорганізація - передбачає передачу усіх прав та обов’язків своїм правонаступникам;
  • ліквідація - припинення існування фонду без правонаступництва.

Оскільки благодійний фонд є юридичною особою, то підтвердити припинення своєї діяльності він має за допомогою державної реєстрації. Для цього потрібно пройти всю процедуру ліквідації:

  1. Провести загальні збори учасників, на яких приймається рішення про ліквідацію, створюється ліквідаційна комісія, призначається її голова або ліквідатор (до речі, функції комісії може виконувати орган управління фонду), визначається порядок ліквідації, строки, коли кредитори можуть заявляти вимоги до фонду. Після того, як було прийнято рішення, потрібно в письмовому вигляді повідомити реєстраційний орган про ліквідацію благодійного фонду.
  2. Виконати усі заходи, направленні на припинення юридичної особи. Цими питаннями займається ліквідаційна комісія. Вона звільняє працівників, інвентаризує майно, повертає дозволи до відповідних органів, надає документацію для перевірок, складає ліквідаційний баланс, передає документи в архів.
  3. Провести державну реєстрацію. Для цього потрібно подати пакет документів державному реєстратору.

З особливою уважністю необхідно підходити до складання документів, щоб реєстратор не мав жодних підстав для залишення їх без розгляду.

Особа, уповноважена представляти фонд - голова ліквідаційної особи, ліквідатор або представник, має подати особисто або ж надіслати поштовим відправленням документи державному реєстратору, який проводить державну реєстрацію припинення юридичної особи, та не пізніше наступного робочого дня видає голові комісії або представнику офіційний документ - Повідомлення про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи, що підтверджує ліквідацію благодійного фонду

Послуги з ліквідації благодійного фонду від ЮО “Наказ"

Ліквідація - це процес, який потребує багато уваги та часу, тому краще його довірити професіоналам, адже вони вирішують юридичні питання щодня.

Наші фахівці якісно проведуть експрес-ліквідацію чи ліквідацію під ключ, що дозволить вам приймати мінімальну участь в процесі та зекономить ваш час.

Для замовлення послуги вам потрібно:

  • надіслати нам на електронну пошту всю необхідну інформацію про фонд;
  • надати нам повноваження на ліквідацію - довіреність.

В наші послуги включено:

  • консультації з питань реєстрації;
  • проведення загальних зборів;
  • складання документів в процесі ліквідації;
  • підготовка та подача документів в реєстраційний орган;
  • отримання Повідомлення про припинення юридичної особи.

Законодавство:

Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" від 15.05.2003 №755-IV;

Закон України "Про благодійну діяльність та благодійні організації" №5073-VI від 05.07.2012;

Наказ Міністерства фінансів України "Про затвердження Положення про Реєстр неприбуткових установ та організацій" від 24.01.2013 №37.

Обговорення і відгуки (5)

Роман
09.06.2017 08:51

Добрый день. Подскажите стоимость услуг по ликвидации или переоформление на Ваших представителей, Благотворительный Фонд чистый, деятельность не велась, деньги на счет не поступали, учредитель и директор в одном лице.

НАКАЗ
09.06.2017 09:49

Добрый день!
Для предоставления более детально информации по вашему запросу, обратитесь к нашему специалисту по номерам телефонов указанным выше на сайте.
С уважением, ЮК "НАКАЗ".

Юлия
13.01.2017 12:47

Добрый день, подскажите пожалуйста стоимости услуги по ликвидации благотворительного фонда, спасибо.

Антон Всевласов
07.10.2015 11:19

Кому переходить майно, що залишилося після задоволення усіх вимог кредиторів??? Засновникам? Учасникам? Чи кому??

Анна Дубина
08.10.2015 13:36

Доброго дня, Антон!
Після того, як були задоволені усі вимоги кредиторів, майно, що залишилося в благодійному фонді, переходить одній чи кільком благодійним організаціям. Порядок переходу цього майна визначається установичими документами благодійного фонду або ж рішенням суду.
Також майно може передаватися до Державного бюджету України, якщо, наприклад, благодійна організація не визначила своїх правонаступників та в інших випадках, визначених законодавством України.
Дякуємо за питання!
З повагою, ЮО “Наказ”