Юридические услуги от компании Наказ

Юридичний блог

Реєстрація школи

Послуга реєстрації навчального закладу

Щороку стає все більше людей, зацікавлених у відкритті школи. Школа - це юридична особа, тому вона потребує державної реєстрації.

Хто може відкрити школу в Україні

Право на відкриття школи має будь-яка фізична або юридична особа, тобто органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, незалежно від їх форми власності, і навіть громадські об'єднання, в тому числі релігійні організації.

В Україні школи в своїй більшості державні, такий статус вони мають тому, що створені на основі державної або комунальної власності. Однак цей факт не обмежує в можливості відкриття приватного навчального закладу.

Порядок реєстрації школи

Вся процедура створення визначається в залежності від того, хто є засновником школи. Якщо, наприклад, освітня установа створюється юридичною особою, то держреєстратору подається свідоцтво про реєстрацію (зараз - Виписка), а якщо фізичною - ідентифікаційний код. Однак, не зважаючи на нюанси, для відкриття школи, законодавством передбачено виконання таких дій:

  1. Визначитися з назвою та організаційно-правовою формою (наприклад, товариство з обмеженою відповідальністю). Найчастіше організаційною формою є приватна організація, установа або заклад освіти.
  2. Прийняти рішення про створення навчального закладу.
  3. Отримати ліцензію на здійснення діяльності з послуг отримання освіти та підготовки фахівців різних кваліфікацій.
  4. Провести збори засновників, на яких вирішити питання стосовно місцезнаходження (юридичної адреси) і призначення керівника. Також на них потрібно прийняти статут, який має бути затверджений центральним органом виконавчої влади, а також органами місцевого самоврядування.
  5. Пройти процедуру державної реєстрації. Для цього реєстратору подаються документи, що підлягають ретельній перевірці. Якщо зауважень немає, реєстратор вносить інформацію до ЄДР та видає Виписку, яка підтверджує факт державної реєстрації.

Документи, які потрібно подати для реєстрації школи:

  • реєстраційна картка відповідної форми;
  • статут у двох примірниках (бажано нотаріально завірений);
  • рішення засновників про створення школи - Протокол установчих зборів;
  • якщо документи подає керівник, то обов'язково пред’явлення паспорта;
  • у разі подачі документів представником, то держреєстратору, окрім паспорта, потрібно надати і довіреність.

Пакет документів може відрізнятися в залежності від того, хто створює школу - юридична або фізична особа.

Які документи отримує замовник після відкриття приватної школи?

Клієнт, який замовив в юридичній компанії «Наказ» послугу реєстрації школи, отримує наступний пакет документів:

  • Протокол – документ, що містить рішення засновників про створення навчального закладу. В протоколі фіксуються назва, юридична адреса школи, керівник та порядок проведення реєстраційних дій.
  • Статут, де прописуються цілі та мета функціонування приватного учбового закладу, види діяльності, порядок обрання та зміни керівника.
  • Наказ про призначення директора. На основі протоколу загальних зборів видається документ, що підтверджує прийняття повноважень керівником та термін виконання обов’язків на посаді директора.
  • Витяг з ЄДРПОУ, що підтверджує проведення державної реєстрації підприємства та постанову на облік в органах державної влади.
  • Печатка. Для зручності документообігу на основі установчих документів можна оформити печатку, якою засвідчуватимуться довідки та звітність установи.
  • Електронні цифрові підписи. Для здачі фінансової та податкової звітності підприємству будуть надані ЕЦП директора та головного бухгалтера.
  • Рахунок у банку. Для початку фінансово-господарської діяльності підприємству потрібен розрахунковий рахунок у банку. Спеціалісти юридичної компанії проведуть реєстрацію у комерційному чи державному банку, вибраному клієнтом, завірять нотаріально картки підписів відповідальних осіб.

При виборі пакету реєстрації школи «Преміум» замовник отримує консультації з приводу системи оподаткування та розробку схеми документообігу.

Послуги з реєстрації школи від ЮО "Наказ"

Наші юристи грамотно складають документи та вдало взаємодіють з державними органами. Тому процедура реєстрації школи займає мінімум вашого часу. А у разі, коли ви бажаєте уникнути будь-якої участі в процедурі - ми здійснюємо реєстрацію під ключ.

Для замовлення послуги вам потрібно відправити нам на електронну пошту:

  • інформацію про засновників;
  • юридичну адресу;
  • бажану організаційну форму юридичної особи.

До послуг з реєстрації школи входить:

  • консультація при створенні школи;
  • допомога при виборі найменування;
  • допомога у визначенні місцезнаходження (наприклад, складання договору оренди);
  • допомога у визначенні видів діяльності - вибір відповідних КВЕДів;
  • розробка проекту статутних документів;
  • допомога при формуванні статутного фонду;
  • допомога в завіренні документів;
  • подача документів реєстратору;
  • отримання Виписки в ЄДР;
  • допомога при співпраці з органами статистики (ЄДРПОУ), органами фіскальної служби, пенсійному фонді та органах соцстраху;
  • допомога при проведенні банківських операцій;
  • отримання печатки.

Законодавство:

Закон України "Про освіту" від 23.05.1991 № 1060-XII;

Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" від 15.05.2003 № 755-IV.

Обговорення і відгуки (4)

Максим
25.01.2018 15:24

Порядок оформлення права власності на школу

Михайло
09.10.2015 10:10

Доброго дня! Мене цікавить, чи зможете ви зареєструвати ліцей?

Nakaz
30.10.2015 08:33

Доброго дня, Михайло!

Звичайно! Наші спеціалісти займаються реєстрацією навчальних закладів, в тому числі й ліцею, тому зможуть вам допомогти в оформленні всієї дозвільної документації та пройти процедуру реєстрації ліцею.
Для цього вам потрібно оформити заявку:
- в телефоному режимі;
- відправити запит на нашу електронну пошту