Бесплатная консультация

Бесплатная консультация

Спасибо!
Не выключайте, пожалуйста, свой телефон. Мы скоро перезвоним вам. До связи :)
Закрыть
Консультант з бухгалтерських послуг
Ксенія Москотіна (063) 392 40 50 Зворотній дзвінок

Бухгалтерський аутсорсинг

Надання послуг бухгалтерського аутсорсингу та віддаленої бухгалтерії в Києві

Бухгалтерські послуги
(063) 392-40-50
ПН-ПТ 10:00-19:00

1С Бухгалтерські послуги

Безсумнівним є той факт, що для успішного ведення бізнесу на будь-якому підприємстві будь-якої форми власності необхідне якісне бухгалтерське обслуговування. При цьому, кожен керівник самостійно визначає для себе, як організувати ведення бухгалтерського обліку - найняти штатного або позаштатного бухгалтера або звернутися в спеціалізовану компанію, що надає послуги бухгалтерського обліку . Ви можете вибрати будь-який варіант, однак, слід мати на увазі, що аутсорсинг бухгалтерських послуг має ряд переваг.

Бухгалтерські послуги для фізичних осіб підприємців СПД ФОП:

Система оподаткування Вартість за місяць Вартість додаткових операцій Доплата за найманого працівника
Єдиний податок 250 10 100
Єдиний податок + платник ПДВ 750 40 100
Загальна система оподаткування 750 35 100
Загальна система оподаткування + платник ПДВ 850 50 100

У вартість послуг входить бухгалтерський облік господарської діяльності, до 10 операцій в місяць, а також здача звітності.

Бухгалтерські послуги для юридичних осіб ТОВ OOO:

Система оподаткування Юридичної Особи Вартість послуги * / місяць Вартість додаткової операції Доплата за найманого працівника
Спрощена система оподаткування за ставкою 10% 1100 35 100
Спрощена система оподаткування за ставкою 6% + платник ПДВ 1450 50 100
Загальна система оподаткування 1100 35 100
Загальна система оподаткування + платник ПДВ 1750 50 100
Будь-яка система оподаткування При відсутності операцій та нарахування заробітної плати 400

Перш за все, однією з головних переваг бухгалтерського аутсорсингу в нашій компанії є якість дистанційно надаваних послуг. Адже в такому випадку Ви довіряєте ведення бухгалтерського обліку не одній людині, а цілому колективу високопрофесійних, кваліфікованих фахівців не тільки в галузі бухобліку, але також і різних сфер законодавства, в тому числі податкового, фінансового, господарського, кримінального, адміністративного і т.д. Крім того, штатний бухгалтер може захворіти, змінити місце проживання або піти у відпустку, а наш колектив професіоналів не підведе Вас і Ваш бізнес.

Одним із серйозних плюсів аутсорсингу бухгалтерських послуг є ваша економія. Звернувшись в нашу компанію, Вам не знадобиться виплачувати заробітну плату штатним бухгалтеру та його помічникам, оплачувати оренду приміщення, транспорт, бланки, спеціалізовану періодику. Також, Вам не доведеться турбуватися про створення та оснащення робочих місць, а це і комп'ютерна техніка та програмне забезпечення, і меблі та інші недешеві витрати.

Вартість послуг нашої аутсорсингової компанії включає в себе:
  • надійність та якість обслуговування: наші ретельно відібрані досвідчені фахівці постійно підвищують свою кваліфікацію, проходять періодичні атестації;
  • консультації з підбору найбільш вигідної системи оподаткування та схеми ведення бухгалтерського обліку на підприємстві;
  • якісне бухгалтерське супроводження Вашого бізнесу;
  • своєчасну здачу бухгалтерської та податкової звітності;
  • при необхідності проведення експертизи/аудиту ведення обліку на Вашому підприємстві;
  • надання послуг по нарахуванню заробітної плати;
  • роботу по проведенню і оформленню банківських операцій;
  • консультації при конфліктних ситуаціях з контролюючими органами, а також допомога при оскарженні рішень перевіряючих органів, координацію Вашої поведінки при проведенні виїмки, обшуку та інших процесуальних дій.

Ми гарантуємо повну конфіденційність отриманої від Вас інформації і збереження комерційної таємниці.

Наша аутсорсингова компанія займає одне з провідних місць на ринку аналогічних послуг в Києві. Вибравши будь-який зручний Вам варіант бухгалтерського обслуговування, будь то комплексне бухгалтерське обслуговування, часткове ведення бухгалтерського обліку або здійснення окремих операцій, Ви отримаєте індивідуальний підхід, якісну роботу досвідчених фахівців, доступні ціни, а також оперативні консультації з усіх питань. Ми пропонуємо Вам довгострокову взаємовигідну співпрацю на багато років, завдяки якій Ви матимете стабільність Вашого бізнесу, спокій і впевненість у завтрашньому дні.

Обговорення і відгуки (7)

Сергій
22.12.2016 09:16

"Спрощена система оподаткування за ставкою 10%" - що це за спрощена система? Наче в Україні 5% для юридичних осіб

НАКАЗ
22.12.2016 10:27

Доброго дня, Сергію!
Мається на увазі спрощена система оподаткування ФОП 1 група. Ставка 10% від мінімальної заробітної плати (за 2016 р.)

Вікторія
31.03.2014 13:21

Підкажіть вартість ведення бухгалтерського обліку в підприємця на єдиному податку 3група+платник ПДВ

Ксения
31.03.2014 13:44

Доброго дня, Вікторіє.
Вартість ведення бухгалтерського обліку ФОП 3 групи з ПДВ становить від 750 гривень на місяць і залежатиме від кількості операцій. За більш детальною інформацією звертайтеся до нас за телефонами, вказаними на сайті. Із задоволенням допоможемо Вам.

Богдан
15.10.2013 06:10

Добрый день,
наша компания рассматривает вопрос передачи части непрофильной деятельности на аутсорсинг.
Прошу выслать Ваше коммерческое предложение.
Спасибо.

Валентина
23.05.2013 07:32

Здравствуйте!!!
Скажите пожалуйста, как практически и технически организовывается процесс ведения бух. учёта клиента.
Если возможно, опишите, обязанности и права клиента и Компании.
Образец типичного договора для ознакомления.
Заранее благодарна, Валентина.

Ксения
24.05.2013 07:16

Добрый день Валентина
Стандартного подхода для услуги ведения бух. учета для наших клиентов не существует, у каждого предпринимателя и/или предприятия свои особенности как личностные так и ведения бизнеса, схема сотрудничества утверждается по согласованию с заказчиком на основании полученных от него данных, его предпочтениях, особенностях и возможностей. Права и обязанности так же зависят от выбранной модели сотрудничества.
В общих чертах – нам нужны данные для формирования отчетности, способ их формирования и передачи варьируется от клиента к клиенту, мы в свою очередь берем на себя ответственность за правильное формирование отчетности основываясь на этих данных.
Типовой договор отправила Вам на email.
Что бы мы могли сформулировать конкретный ответ на Ваш Вопрос, свяжитесь пожалуйста со нами по телефону.
Спасибо!